رايزني‌هاي ديپلماتيك براي كمك به فلسطين در حال انجام است بيانيه مردم تهران در حمايت از مردم غزه

۱۴۰۲/۰۸/۲۸ - ۰۰:۵۹:۱۱
کد خبر: ۳۰۱۳۳۶

تجمع مردم تهران در حمايت از كودكان غزه و محكوميت جنايات رژيم صهيونيستي با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و در آن ضمن تاكيد به كارگيري همه ابزارها براي وادارسازي امريكا و رژيم صهيونيستي به پذيرش آتش‌بس فوري و دايمي تصريح شد كه حكام عرب و دول اسلامي  به جاي اقدامات نمايشي و صرف محكوميت لساني، مراوده اقتصادي با رژيم اشغالگر و جنايتكار صهيونيست را قطع كنند.

تجمع مردم تهران در حمايت از كودكان غزه و محكوميت جنايات رژيم صهيونيستي با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و در آن ضمن تاكيد به كارگيري همه ابزارها براي وادارسازي امريكا و رژيم صهيونيستي به پذيرش آتش‌بس فوري و دايمي تصريح شد كه حكام عرب و دول اسلامي  به جاي اقدامات نمايشي و صرف محكوميت لساني، مراوده اقتصادي با رژيم اشغالگر و جنايتكار صهيونيست را قطع كنند. در پايان اين راهيمايي و پيش از سخنراني سرلشكر سلامي كه سخنران اين مراسم بود، بيانيه اين تجمع كه به دعوت شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي برگزار شد قرائت و در آن بر آتش بس سريع در غزه تاكيد شد كه متن كامل آن به شرح ذيل است: 
عمليات پيروزمندانه توفان الاقصي و ضرباتي كه توسط يك گروه كوچك مقاومت فلسطيني و با برنامه‌ريزي دقيق وهدفمند بر پيكر پوشالي رژيم اشغالگر قدس وارد شد چنان كاري و راهبردي بود كه تمام ساختارهاي سياسي، نظامي و امنيتي آن را به چالش كشيده وهيمنه متصور سياسي، امنيتي و اطلاعاتي و راهبردي رژيم اشغالگر قدس كه همواره برتري براي خود درمقايسه با ملت‌هاي منطقه قائل بوده را زيرسوال برد و گزاره شكست رژيم صهيونيستي را به يك گزاره كاملاً در دسترس براي ملت‌هاي مسلمان تبديل كرده وتصوير بازنده وشكست خورده رژيم اشغالگر قدس را پيش چشم افكار عمومي منطقه وجهان قرار داد وحتي براي سران اين رژيم منحوس مسجل شد كه ديگر اسراييل هيچ‌وقت خانه امن نخواهدبود واين شروع يك پايان است. واما غزه صحنه امتحان ملت‌ها و دولت‌ها وآزمون ميزان پايبندي بشر قرن بيست ويكم به اصول انساني وقواعد اخلاقي و اثبات ناكارآمدي مكاتب دروغين وجعلي غربي و رونمايي چهره شيطاني غرب وحشي و ازسوي ديگر خاستگاه پايمردي نسل جديدي از ملت قهرمان فلسطين ومقاومت پايدار در برابر زور گويان عالم است.صحنه فجيع كشتار بي‌رحمانه كودكان غزه وشهادت حدود دوازده هزارنفر كه بيش از پنج هزارنفر آنان كودكان معصوم و بيگناه هستند وتخريب و ويران‌سازي خانه‌هاي يك ملت و آواره‌سازي صدها هزار زن، مرد وكودك و بي‌توجهي امريكا و متحدان غربي به ده‌ها قطعنامه‌ وكنوانسيون‌ بين‌المللي كه نظير اين صحنه‌ها را درتاريخ كمتر مي‌توان يافت. و امروز ملت بزرگ ايران كه از همان آغاز پيروزي انقلاب خود به رهبري حضرت امام خميني (ره)، سرشت پليد امريكا وخوي درندگي و وحشيگري رژيم منحوس صهيونيستي را به خوبي آگاه بود همراه با ملت‌هاي جهان و همصدا باحنجرهاي خونين و ناله‌هاي دردناك مادران غزه ودر دفاع از كودكان مظلوم غزه و اين ملت سربلند بانداي'الله اكبر خامنه‌اي رهبر'اعلام مي‌كند: 
1- اولين و فوري‌ترين اقدام، جلوگيري ازكشتار مردم غزه وحملات كور عليه غيرنظاميان به ويژه حمله به بيمارستان‌ها، مدارس، اردوگاه‌ها و مراكز امداد رساني است و بايد مجامع جهاني و همه ابزارها براي وادارسازي امريكا ودشمن صهيونيستي به پذيرش آتش‌بس فوري ودايمي ماشين كشتار مردم، فعال شوند.
2- هرچه سريع‌تر بايد محاصره غزه رفع گردد و گذرگاه رفح و گذرگاه‌هاي منتهي به غزه فوري و بدون قيد و شرط بازگشايي و امداد رساني و ورود غذا و دارو و ارسال كمك‌هاي انسان‌دوستانه و حياتي براي نجات بيماران و مجروحين در سريع‌ترين وقت ممكن انجام شود و به‌همين منظور ازكشورهاي همسايه فلسطين اشغالي خاصه مصر و اردن مي‌خواهيم با بازكردن گذرگاه‌ها زمينه كمك به مردم مظلوم و بي‌دفاع فلسطين را فراهم آورده و درصورت عاجزبودن از تامين حفاظت از اين گذرگاه‌ها با سپردن پدافند آنها به جبهه مقاومت نام خود را ازفهرست ساكتين جنايات رژيم ددمنش صهيونيستي پاك سازند.
3- نيروهاي نظامي وماشين كشتار رژيم صهيونيستي بايد ازغزه خارج و به تماميت ارضي فلسطينيان احترام گذاشته شود؛ فلسطين از آن فلسطينيان است و هيچكس نمي‌تواند اين ملت را از حق مسلم خويش محروم نمايد.
4- دادگاه بين‌المللي براي تعقيب و مجازات سران جنايتكار صهيونيست، امريكا و همه دست‌اندركاران نسل‌كشي و جنايت عليه بشريت درجنگ اخير تشكيل و ضمن مجازات رژيم اشغالگر قدس و امريكاي جنايتكار بايد خسارات وارده به مردم غزه پرداخت گردد.
5- از حكام عرب و دول اسلامي به جاي اقدامات نمايشي و صرف محكوميت لساني، مصرانه مي‌خواهيم مراوده اقتصادي با رژيم اشغالگر و جنايتكار صهيونيستي را قطع نموده و با شناسايي نشان‌هاي اقتصادي و تجاري كالاهاي صهيونيستي، اجناس و كالاهاي اين رژيم منحوس درسراسرجهان تحريم گردد.
6- بايد كريدور هوايي نقل و انتقال هواپيماهاي رژيم صهيونيستي ازسوي كشورهاي جهان بسته و خطوط هوايي اين رژيم منحوس زمين‌گير شوند.
7- جنايات وحشيانه و بي‌نظير حيوان صفت‌هاي صهيونيست دركشتار كودكان مظلوم، ويراني مراكز درماني و تبديل بيمارستان‌ها به گورستان و محروم‌كردن يك ملت ازضرورت‌هاي اوليه مانند آب، غذا و دارو احساسات ملت‌هاي آزاده را جريحه‌دار ساخته است. ضمن اعلام آمادگي ملت بزرگ ايران براي پذيرش و درمان مجروحان فلسطيني، جوانان ايراني آماده‌اند تا درصورت فراهم آمدن شرايط، باحضور دركنار رزمندگان جبهه مقاومت درسي فراموش ناشدني به سفاكان خون‌آشام صهيونيست‌ بدهند.
در پايان باتقدير از اقدامات دولت مردمي و حمايت از راهبردهاي هوشمندانه ولي امر مسلمين حضرت امام خامنه‌اي مدظله‌العالي از تمامي ملل آزادي خواه، ظلم ستيز و وجدان‌هاي بيدار بشريت مي‌خواهيم با استمرار حضور آگاهانه و اجتماع و اعتراض به اين جنايات هولناك، دولت‌هاي خود را به اقدام قاطع و مناسب عليه اين رژيم سفاك و ديوسيرت وادار سازند.
محمد مخبربا حضور در راهپيمايي حمايت از كودكان غزه در تهران در جمع خبرنگاران اظهار كرد: از اول انقلاب به دستور امام راحل مساله فلسطين از مسائل اول جمهوري اسلامي بوده است تا امروز. هركاري از دست جمهوري اسلامي در اين سال‌ها ساخته بوده، انجام داده است.
وي افزود: امروز هم تمام مظاهر جنايت عليه بشريت، نسل‌كشي و جنايت جنگي كه همگي منشأ محرمانه دارد اما از سوي جريانات بين‌المللي كه در اين وضعيت بايد به ميدان بيايند متاسفانه هيچ كاري انجام نمي‌شود.
مخبر تاكيد كرد: مردم هم غيرت ديني‌شان آنان رابه صحنه مي‌كشاند تا به ميدان بيايند. رايزني‌هاي ديپلماتيك هم براي كمك به فلسطين انجام شده و اكنون هم در حال پيگيري است‌.

ارسال نظر