افزايش 8 درصدي ترددهاي بين استاني در آبان 1402

۱۴۰۲/۰۹/۱۲ - ۰۱:۵۷:۲۵
کد خبر: ۳۰۲۱۸۲

 سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي اعلام‌كرد، تحليل وضعيت تردد در سطح محورهاي مواصلاتي كشور، حاكي از افزايش 8 درصدي ترددهاي بين استاني در آبان ۱۴۰۲ است. به گزارش تسنيم، بر اساس تحليل وضعيت تردد در سطح محورهاي مواصلاتي كشور، آبان امسال 64 ميليون و 362 هزار 799 تردد بين استاني وسايل نقليه سبك در جاده‌ها به ثبت رسيد.

 سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي اعلام‌كرد، تحليل وضعيت تردد در سطح محورهاي مواصلاتي كشور، حاكي از افزايش 8 درصدي ترددهاي بين استاني در آبان ۱۴۰۲ است.
به گزارش تسنيم، بر اساس تحليل وضعيت تردد در سطح محورهاي مواصلاتي كشور، آبان امسال 64 ميليون و 362 هزار 799 تردد بين استاني وسايل نقليه سبك در جاده‌ها به ثبت رسيد.
اين آمار از افزايش 8 درصدي متوسط تردد روزانه بين استاني وسايل نقليه سبك در مقايسه با آبان سال 1401 خبر مي‌دهد كه نشان‌دهنده افزايش سفرها نسبت به سال قبل است.
بر مبناي اين گزارش، آمار متوسط تردد روزانه بين استاني وسايل نقليه سبك در آبان‌ نسبت به مهر ماه امسال كاهش 3 درصدي داشته است.
بر اساس تحليل وضعيت تردد در محورهاي مواصلاتي كشور، بيشترين تردد بين استاني وسايل نقليه سبك در روز پنجم آبان با 2 ميليون و 392 هزار و 701 تردد و كمترين ميزان تردد هم در روز 29 آبان با يك ميليون و 806 هزار و 758 تردد ثبت شد.
تحليل تردد ورود و خروج آبان‌ماه در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته، در استان‌هاي بوشهر با 26 درصد، سيستان و بلوچستان با 25 درصد و ايلام با 22 درصد، بيشترين افزايش تردد را نشان مي‌دهد.
همچنين استان‌هاي گلستان‌ و خراسان شمالي هر يك با منفي پنج درصد و كرمانشاه با منفي 2 درصد تردد، بيشترين كاهش سفرها را در بين استان‌هاي كشور داشته‌اند.

ارسال نظر