گزارش آگهی

هتل‌های قیمت مناسب شیراز را بشناسید

۱۴۰۲/۰۷/۱۷ - ۱۷:۵۵:۲۶
کد خبر: ۳۰۳۳۱۴
هتل‌های قیمت مناسب شیراز را بشناسید

‌می‌خواهیم هتل‌های اقتصادی و ارزان شهر زیبای شیراز را به شما عزیزان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید تا ۳ تا از بزرگترین هتل‌های مجموعه‌ها را به شما معرفی کنیم.

اگر به شهر شیراز سفر کرده باشید، حتماً هتل بزرگ شیراز را در همان اوایل ورود خود به شهر مشاهده کرده اید این امر به دلیل واقع شدن هتل در یکی از بهترین مکان های شهر یعنی در جوار دروازه قرآن می باشد و با توجه به محل واقع شدن هتل شما در کمترین زمان ممکن به مهم ترین جاذبه های دیدنی و همچنین اماکن زیارتی شهر دسترسی خواهید داشت.

هتل بزرگ شیراز

از بدو افتتاح هتل بزرگ شیراز در سال 1392 در 158 اتاق، این هتل همواره پذیرای میهمانانی بوده است که به بهترین اقامت در شیراز می اندیشیده اند. طراحی خارجی هتل که بسیار باشکوه و شبیه یک کشتی تفریحی می باشد به هنگام نزدیک شدن خودنمایی می کند و با ورود به هتل متوجه طراحی داخلی زیبا و چشک نواز آن خواهید شد.

از جمله مهم ترین امکانات هتل می توان به رستوران هایی همچون رستوران ایرانی با ظرفیت 400 نفر و رستوران های ایتالیایی و گردان اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر می باشند. در کنار تمامی این عوامل بهتر است مجموعه ورزشی هتل را هم در نظر بگیرید که امکانات کاملی را در رشته های ورزشی مختلف به شما ارائه داده و در کنار آن امکان استفاده از استخر، سونای خشک و بخار و انواع اتاق ماساژ برای شما فراهم گردیده است. کارکنان هتل از جمله باسابقه ترین افراد در این زمینه بوده و در نتیجه شما همواره اتاق هایی پاکیزه و مرتب به همراه بهترین امکانات ممکن برای هتل 5 ستاره را دریافت خواهید کرد. حال که با برخی از مهم ترین ویژگی های هتل بزرگ شیراز آشنا شدید، بهتر است خود این هتل بی نظیر را امتحان نموده و تجربه دل انگیزی را بوجود آورید.

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز از آن دسته هتل هایی است که پس از مشاهده معماری بسیار زیبا برگرفته از تاریخ ایران و همچنین امکانات بی نظیر مجذوب آن خواهید شد. از همان ابتدا و پس از مشاهده محل وقوع هتل به دلیل نزدیکی بسیار زیاد آن به اماکن مهم گردشگری از جمله مسجد وکیل، حمام وکیل، ارگ کریمخانی ، خیابان لطفعلی خان زند و بازار مسگر ها حتماً به این نتیجه می رسید که این هتل می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای شما محسوب گردد. با ورود به هتل و مشاهده لابی باشکوه به همراه معماری بسیار زیبا بیش از پیش برای اقامت در این هتل اطمینان خواهید داشت.

بهتر است بدانید که هتل زندیه شیراز دارای 72 باب اتاق با امکانات بسیار بالا بوده و چیدمان اتاق بسته به انتخاب اتاق مورد نظرتان بسیار متناسب با سلیقه شما عزیزان خواهد بود. یکی از مهم ترین ویژگی های هر هتل محبوب، خدماتی همچون رستوران و کافه هتل می باشد که در این زمینه شما رستوران هایی با تنوع غذایی بالا و کیفیت بسیار مناسب در غذا های ایرانی و بین المللی را مشاهده خواهید کرد. از جمله سایر امکانات هتل می توان به سونا و جکوزی، استخر و سالن های ورزشی موجود اشاره کرد که در کنار حمام سنتی موجود در هتل که به سبک حمام وکیل ساخته شده است لحظات دلنشینی را تجربه خواهید کرد. همچنین انواع ماساژ سنتی، ماساژ صورت، ماساژ ریلکسیشین و انواع مختلف ماساژ هم برای شما فراهم هستند و می توانید اوقات بسیار خوشی را در هنگام حضور خود در هتل زندیه شیراز تجربه نمایید.

هتل‌های قیمت مناسب شیراز را بشناسید

هتل الیزه شیراز

اگر بخواهیم یکی از بهترین هتل های 4 ستاره موجود در شهر شیراز را به شما معرفی کنیم، قطعاً هتل الیزه شیراز واقع در معالی آباد یکی از اولین گزینه های پیش رو برای شما عزیزان محسوب می گردد. ممکن است در نگاه اول فاصله این هتل از اماکن تفریحی و گردشگری شهر مقداری دورتر بنظر برسد، اما وقتی آب و هوای منطقه و همچنین وجود خطوط مترو و اتوبوس نزدیک هتل را در نظر بگیرید متوجه می شوید که هتل الیزه شیراز می تواند یک گزینه مناسب برای اقامت به دور از هیاهو و شلوغی شهر محسوب شود.

این هتل با توجه به طراحی بسیار باشکوه داخلی و خارجی به همراه امکانات بی نظیر، کارکنانی مجرب و کارآزموده توانسته است در سال های متمادی از جمله بهترین هتل های شهر محسوب شود و همه ساله پذیرای میهمانان بسیاری از سراسر جهان بوده است. علاوه بر اتاق های متعدد هتل که هر یک دارای امکانات کامل و بی نظیر به همراه دکوراسیون مجلل و ویژه می باشند، شما در این هتل به امکانات بسیار زیادی همچون رستوران های باکیفیت، کافی شاپ مناسب و سالن های ویژه برگزاری مراسم ها و تالار ها دسترسی خواهید داشت.

در کنار تمامی این موارد بهتر است مجموعه ورزشی و استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و موارد بسیار زیاد دیگر اشاره کرد که همگی اقامتی آسوده را بیش از پیش برای شما تضمین خواهند کرد. اگر به دنبال آشنایی بیشتر با قیمت رزرو اتاق های هتل الیزه شیراز هستید، می توانید با استفاده از راه های ارتباطی با این هتل تماس بگیرید و همچنین وبسایت های بسیاری می توانند خدمات مناسبی را به شما ارائه دهند.

هتل‌های قیمت مناسب شیراز را بشناسید

 

ارسال نظر