حضور شهروند در بورس در انتظار حسابرسي صورت‌هاي مالي

۱۴۰۲/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۳:۲۴
کد خبر: ۳۰۵۴۰۶

مديرعامل فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي شهروند متعلق به شهرداري تهران درمورد آخرين وضعيت ورود اين شركت به بازار سرمايه، گفت:

مديرعامل فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي شهروند متعلق به شهرداري تهران درمورد آخرين وضعيت ورود اين شركت به بازار سرمايه، گفت: منتظر حسابرسي صورت‌هاي مالي توسط حسابرسان معتمد بورس هستيم.
داود قربانيان افزود: مسائل و مشكلات برند شهروند براي ورود به بورس حل شده است و در مسير انتقال اسناد مالكيتي هستيم.
وي ادامه داد: يك سري اسناد و مبايعه نامه با شهرداري داريم كه به واسطه افزايش سرمايه، اماكني را به عنوان آورده سهامدار در اختيار شركت شهروند، قرار داده است كه انتقال اين اسناد مالكيتي درحال انجام است.
به گفته قربانيان، همزمان بحث‌هاي اقتصاد سنجي هم در دستور كار است و حسابرس معتمد بورس هم بايد صورت‌هاي مالي را بررسي كند و از سوي ديگر به جهت اينكه ارزش افزوده ايجاد كنيم موضوع توسعه را در دستور كار گذاشته‌ايم چون مردم دوست دارند سهامي بخرند كه رو به رشد باشد.
مديرعامل شهروند يادآور شد: اين مجموعه يك برند سودده است و با اين تصوير هم بايد وارد بورس شود؛ يك بخشي هم مربوط به بحث حسابرسي و مميزي بورس است، اما فكر مي‌كنم در سال آينده وارد بازار سرمايه شويم.
قربانيان گفت: ۱۵۰ هزار مترمربع مجموعه فروشگاهي و انبار در تهران داريم كه اين سطح گسترده باعث شده تا براي حاكميت بازوي اجرايي خوبي براي تنظيم كالا در بازار باشيم.
وي در همين راستا به توزيع مواد غذايي ضروري شهروندان همچون گوشت و مرغ و ديگر كالاهاي اساسي با قيمت تنظيم بازار در اين مجموعه فروشگاهي اشاره كرد و گفت: گوشت گرم تنظيم بازار و حمايتي به صورت روزانه هركيلو از ۲۶۰ تومان تا ۳۲۰ تومان بسته به نوع آن در اختيار شهروندان قرار مي‌گيرد.
قربانيان ادامه داد: البته با توجه به افزايش تقاضا، محدوديتي در بحث توزيع داريم كه براساس سياست‌هاي دولت حركت مي‌كنيم.
مديرعامل شهروند درمورد در حذف واسطه‌ها و دلالان در زنجيره توزيع كالا، هم گفت: نگاه ما بهره‌گيري از ظرفيت شركت‌هاي اصلي است اما در برخي گروه كالاها مانند ظروف و اجناس پلاستيكي، مجبور به استفاده از واسطه‌ها هستيم.

ارسال نظر