بازارهاي تجاري همسايگان را بايد حفظ كرد
آرمان خالقي قائم مقام دبيركل خانه صنعت در نشست همانديشي و سياستگذاري با اصحاب رسانه با بيان اينكه ما در خانه صنعت درصدد افزايش سهم بخش خصوصي در اقتصاد كشور هستيم، اظهار كرد: ما بايد با كمك رسانهها در جهت افزايش تصميمگيري بخش خصوصي در اقتصاد كشور وارد عمل شويم و ما در اين راستا به كمك رسانهها احتياج داريم.
آرمان خالقي قائم مقام دبيركل خانه صنعت در نشست همانديشي و سياستگذاري با اصحاب رسانه با بيان اينكه ما در خانه صنعت درصدد افزايش سهم بخش خصوصي در اقتصاد كشور هستيم، اظهار كرد: ما بايد با كمك رسانهها در جهت افزايش تصميمگيري بخش خصوصي در اقتصاد كشور وارد عمل شويم و ما در اين راستا به كمك رسانهها احتياج داريم.
در ادامه اين نشست مرتضوي دبيركل خانه صنعت ايران با اشاره به اينكه متخصصين اذهان مردم رسانهها هستند افزود: ما در جهت موفقيت توليد ملي به رسانهها احتياج داريم.
او افزود: مدتي است كه بحث حمايت از توليد داخلي در رسانهها كمرنگ شده در حالي كه در گذشته رسانهها با ما همراهتر بودند اما اين روند تضعيف شده كه بدون شك در اين راستا مشكلي هم از جانب ما مطرح بوده است.
دبيركل خانه صنعت ايران تصريح كرد: امروز ما در صنعت شيريني و شكلات، مواد شوينده، توليدات غذايي، صنعت رنگ و فولاد توليدات خوبي داريم و بهطور واقع حرف براي گفتن داريم اما متاسفانه به اهداف خود نرسيديم.
مرتضوي گفت: معتقديم كه مردم بايد نسبت به خريد كالاي ايراني قانع شوند از اين رو ما بايد به كمك رسانهها در جهت حركت مردم به سمت خريد كالاي ايراني وارد عمل شويم.
دبيركل خانه صنعت ايران با بيان اينكه ما بايد در بازارهاي كشورهاي همسايه و جهان از جمله چين، پاكستان و روسيه تمركز كنيم گفت: عراق يكي از كشورهايي است كه ما معتقد هستيم با توجه به سياستهاي مالي كه در اين كشور حاكم است روابط ما بايد با آنها تداوم پيدا كند.
ملايي دبير جشنواره توليد ملي- افتخار ملي تاكيد كرد: در اين جشنواره قرار است صنايع برتر انتخاب شوند و مبناي انتخاب ما ميزان اشتغالزايي، توليد شركتها و نحوه رويكرد كاري آنهاست كه براين اساس منتخبين ما جايزه ملي را دريافت خواهند كرد. بيست و يكمين جشنواره «توليد ملي-افتخار ملي» با تقدير از مديران واحدهاي برتر صنعتي و توليدي كشور، ۳۰ بهمن ماه سال جاري در مركز همايشهاي بينالمللي سازمان صدا و سيما برگزار ميشود.