پيش‌بيني مي‌شود مصرف گاز به ۵۸۰ ميليون مترمكعب برسد

۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۰۱:۲۰:۱۸
کد خبر: ۳۰۶۷۱۶

مدير ديسپچينگ شركت ملي گاز ايران گفت: تعمير خطوط لوله گاز سراسري در بروجن و صفاشهر كه در اثر انفجار تروريستي دچار خساراتي شده بودند، با موفقيت و به‌طور كامل پايان يافت و اين خطوط عملياتي شدند.
به گزارش ايلنا به نقل از شركت ملي گاز ايران، سعيد عقلي درباره وضع خطوط آسيب‌ديده گاز كه در اثر اقدام تروريستي طي روزهاي گذشته، دچار حادثه شده بودند، توضيح داد: تعميرات در خطوط انتقال گاز در مناطق بروجن و صفاشهر تكميل ‌ و اين خطوط عملياتي شدند.
وي در ادامه با اشاره به حجم مصرف گاز كشور در ۲۴ ساعت گذشته گفت: طي اين مدت حدود ۴۷۰ ميليون متر مكعب گاز در بخش‌هاي خانگي، تجاري و صنايع عمده مصرف شده است. اين مقدار مصرف حدود ۷۰ درصد توليد گاز است و با توجه به كاهش دماي هوا در اقصي نقاط كشور در روزهاي آينده پيش‌بيني مي‌شود مصرف گاز در اين بخش‌ها به ۵۸۰ ميليون مترمكعب برسد.
 مدير ديسپچينگ شركت ملي گاز ايران در پايان با تأكيد بر اهميت مصرف بهينه گاز از سوي مشتركان، تصريح كرد: مجموعه صنعت گاز با همه توان و آمادگي كامل در حال خدمت‌رساني است و اميدواريم كه هموطنان به توجه بيشتر به مديريت بهينه مصرف، به خدمتگزاران‌شان در شركت ملي گاز ايران و بخش‌هاي مختلف آن كمك كنند تا افزون بر حفظ پايداري شبكه، شاهد توزيع مناسب گاز براي همه مشتركان در سراسر كشور باشيم.

ارسال نظر