نتيجه شكايت از ايران خودرو و سايپا اعلام شد
سخنگوي مركز ملي رقابت گفت: با توجه به اتمام رسيدگي به شكايات از خودروسازان داخلي، شاكيان ميتوانند با مراجعه به سامانه مركز ملي رقابت از نتايج آرا مطلع شوند.
سخنگوي مركز ملي رقابت گفت: با توجه به اتمام رسيدگي به شكايات از خودروسازان داخلي، شاكيان ميتوانند با مراجعه به سامانه مركز ملي رقابت از نتايج آرا مطلع شوند. سپهر دادجوي توكلي سخنگوي مركز ملي رقابت در گفتوگو با خبرنگار مهر، در مورد شكايات از خودروسازان اظهار كرد: سال گذشته شاكيان از خودروسازان داخلي (ايران خودرو و سايپا) شكايت خود را در حوزهها و موضوعات مختلف به مركز ملي رقابت ارايه داده بودند كه در اسفند ماه پارسال به بخش اعظمي از اين شكايات رسيدگي شد. وي افزود: با توجه به اتمام رسيدگي به شكايات و اينكه سامانه شوراي رقابت به منزله «ابلاغ» است، مردم ميتوانند با مراجعه به سامانه مركز ملي رقابت نتايج آرا را مشاهده كنند؛ البته نتايج آرا به بخشي از متقاضيان پيامك شده است و بخشي هم در حال ارسال است. توكلي با بيان اينكه مصوبه ۶۴۷ (۱۵ اسفند) و ۶۵۰ (۱۸ فروردين) شوراي رقابت به شكايات از خودروسازان اختصاص داشت، گفت: اين شكايات شامل موارد مختلف از جمله شكايت در مورد تغيير خودرو، عدم رعايت استانداردهاي اجرايي، قيمت خودرو و... است. سخنگوي مركز ملي رقابت در مورد شكايت از شركتهاي مونتاژكار هم تصريح كرد: شكايت از اين خودروسازان دسته بندي شده و به ترتيب در دست بررسي قرار دارد.