بنیان‌گذار تلگرام در انتظار سود ۱۰۰ برابری از نات کوین

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۷:۰۱
کد خبر: ۳۱۲۹۸۱
بنیان‌گذار تلگرام در انتظار سود ۱۰۰ برابری از نات کوین

پس از لیست شدن توکن نات کوین، این پروژه میلیون‌ها دلار از این توکن را به مدیرعامل تلگرام، اهدا کرده است.

نات کوین در روز پنجشنبه هفته گذشته، در بلاکچین تون، مینت شد و نات کوین بیش از 80 میلیارد توکن نات کوین (NOT) را میان شرکت‌کنندگان بازی این پروژه، عرضه کرد. این توکن به‌سرعت در تعدادی از صرافی‌های ارز دیجیتال، لیست شد.

اهدای میلیون‌ها نات کوین به پاول دورف

به گزارش تجارت نیوز، پس از لیست شدن نات کوین در صرافی‌ها، پاول دورف در هفدهم می، پیام تشکری را از طرف خود و تیم برنامه تلگرام، برای اهدای 6.8 میلیون دلار نات کوین به آنها از طرف نات کوین، منتشر کرد. این توکن‌ها، از طرف 552 هزار و 586 عضو جامعه نات کوین ارسال شدند. از میان این اعضا، بیش از 203 هزار عضو، توکن‌های خود را طی بازی کردن بدست آوردند. همین مسئله نشان دهنده کامیونی قوی این شبکه است.

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام پس از دریافت این نات کوین‌ها اعلام کرد که تا زمانی که این توکن‌ها به ارزش 680 میلیون دلار برسند، آنها را نخواهد فروخت و در آن زمان، به کمک این مبلغ، اقدام به خرید سرورهای جدید برای پیام‌رسان خود، خواهد کرد.

حمایت دوجانبه از نات کوین

پیش از اهدای این نات کوین‌ها به مدیرعامل تلگرام، وی در اعلامیه‌ای، حمایت خود از این توکن را اعلام کرده بود و اظهار کرده بود که نات کوین میتواند به‌سرعت تبدیل به ارزی واقعی برای کاربران شود. از دیدگاه وی، داستان موفق این توکن، نشان دهنده اکوسیستم قوی تون (Ton) برای توسعه‌دهندگان برنامه‌ها است. تلگرام به توسعه‌دهندگان آزادی عملی بیشتری نسبت به هر پلتفرمی می‌دهد و مقیاس‌پذیری و انعطاف بالایی دارد.

شبکه نات کوین نیز در پیامی، درباره اهمیت نقش پاول دورف و تگلرام برای توسعه این پروژه صحبت کرد. تحسین این شبکه، نشان دهنده رابطه قوی میان تلگرام و رشد اکوسیستم بلاکچین است.

قیمت نات کوین

در زمان نگارش این گزارش، قیمت نات کوین معادل 0.0068 دلار است. این توکن بیش از 8.2 درصد کاهش قیمت نسبت به اوج قیمتی خود که برابر با 0.0074 دلار بوده، داشته است. بر اساس اطلاعات پلتفرم CoinGecko، نات کوین در حال حاضر، دارای ارزش بازار رقیق شده (FDV) معادل 705.19 میلیون دلار است و حجم معاملات آن نیز برابر با 439.19 میلیون دلار در شبانه روز گذشته، بوده است. با وجود اینکه، تیم این پروژه اعلام کردند که 700 میلیون دلار ارزش بازاری برای این توکن ثبت شده است، داده‌های CoinGecko و  CoinMarketCap تاکنون اطلاعاتی درباره ارزش بازاری این توکن منتشر نکرده‌اند، چرا که این توکن‌، به‌تازگی وارد بازار شده است. 

ارسال نظر