ساعت هوشمند بدون اينترنت براي كودكان

۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۶:۱۲
کد خبر: ۳۱۳۵۲۶

ساعت هوشمند مخصوص كودكان هواوي به دستگاه Watch5 Pro افزوده شده و ويژگي‌هاي نويني براي اتصال كودكان به اينترنت و همچنين ايمن نگهداشتن آنها فراهم مي‌كند. به گزارش مهر و به نقل از گيزموچاينا، اين گجت هوشمند كه داراي فناوري موقعيت يابي آفلاين و تماس ويدئوييChanglian است، با قيمتي ارزان ارايه مي‌شود.

ساعت هوشمند مخصوص كودكان هواوي به دستگاه Watch5 Pro افزوده شده و ويژگي‌هاي نويني براي اتصال كودكان به اينترنت و همچنين ايمن نگهداشتن آنها فراهم مي‌كند. به گزارش مهر و به نقل از گيزموچاينا، اين گجت هوشمند كه داراي فناوري موقعيت يابي آفلاين و تماس ويدئوييChanglian است، با قيمتي ارزان ارايه مي‌شود. سري جديد اين ساعت داراي طراحي اسپرت با يك بند سيليكوني راحت است. يك ويژگي خاص در اين زمينه توانايي رديابي مكان كودك حتي در زمان خاموش بودن دستگاه يا قرار گرفتن كاربر در اماكني با سيگنال ضعيف است. براي اين منظور از فناوري شبكه Find هواوي استفاده شده است. ساعت هوشمندWatch 5 New Edition هواوي وراي جي پي اس از هوش مصنوعي موقعيت يابي 10 لايه‌اي براي دقت بيشتر استفاده مي‌كند. با كمك فناوري‌هاي گفته شده موقعيت‌يابي در فضاهاي سرپوشيده در 5 هزار مكان در سراسر چين و همچنين ثبت تاريخچه رديابي و شخصي‌سازي حوزه‌هاي ايمن در دستگاه فراهم مي‌شود.
 همچنين هنگامي كه كودك در حوزه‌هايي از پيش تعيين شده در مدرسه يا خانه وارد يا از آنها خارج مي‌شوند، والدين مطلع شوند. از سوي ديگر با كمك تماس‌هاي ويدئوييChanglian والدين به راحتي مي‌توانند با كودكان در ارتباط باشند. اين قابليت به كودك امكان مي‌دهد به دستگاه‌هاي مختلف پيامك ارسال و دريافت كند. 

ارسال نظر