چه کسی از صدرنشینی پرسپولیس ناراحت است؟

۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۱:۰۲
کد خبر: ۳۱۳۶۴۶
چه کسی از صدرنشینی پرسپولیس ناراحت است؟

مهدی هاشمی‌نسب را می‌توان ناراحت‌ترین استقلالی به خاطر از دست رفتن صدرنشینی و قهرمانی احتمالی تلقی کرد.

تا همین هفته پیش سرنوشت قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران در دستان استقلال و شاگردان جواد نکونام بود. با این حال کامبک شگفت انگیز پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و تساوی آبی‌های تهران مقابل نساجی باعث شد که پرسپولیس در آستانه پایان لیگ سرنوشت قهرمانی را به دست بگیرد.

به گزارش خبرورزشی، استقلال امیدوار بود دیروز پرسپولیس در قزوین مقابل شمس آذر امتیاز از دست بدهد تا آنها با پیروزی برابر گل گهر سیرجان دوباره صدر جدول را پس بگیرند اما این اتفاق رخ نداد و سرخ‌ها توانستند یک پیروزی مهم کسب کنند و حالا فقط یک برد با قهرمانی فاصله دارند.

بعد از پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران حالا سرنوشت قهرمانی در دستان پرسپولیس است و آنها با پیروزی در بازی آخر خود می‌توانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

یکی از کسانی که شاید بیشتر از همه از همه به خاطر از دست رفتن صدرنشینی و قهرمانی احتمالی استقلال ناراحت باشد مهدی هاشمی‌نسب است. مربی استقلال که بارها در طول فصل شاهد مصاحبه‌های جنجالی او و بعضاً کری‌خوانی‌هایش بودیم اما حالا پرسپولیس را در آستانه قهرمانی می‌بیند.

البته در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و شاید در هفته پایانی لیگ شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که مهدی هاشمی‌نسب به خواسته بزرگش با استقلال دست پیدا کند.

ارسال نظر