اولین واکنش رونالدو بعد از گریه تلخ

۱۴۰۳/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۸:۰۱
کد خبر: ۳۱۳۸۹۲
اولین واکنش رونالدو بعد از گریه تلخ

کریستیانو رونالدو پس از شب سختی که در پایان فصل پشت سر گذاشت، پیام‌های مختلفی را برای هواداران ارسال کرد.

تیم النصر روز جمعه فینال جام حذفی عربستان در ضربات پنالتی مقابل الهلال شکست خورد تا ناکامی‌های کریستیانو رونالدو با النصر ادامه داشته باشد. پس از پایان این مسابقه عکاسان تصاویر مختلفی را از رونالدو در حال گریه ثبت کردند که توجهات رسانه‌ها را با خود جلب کرد.

به گزارش ورزش سه، رونالدو در این فصل تنها یک عنوان با النصر به دست آورد که آن هم جام ملک سلمان (قهرمانی باشگاه‌های عرب) در آگوست 2023 بود که با پیروزی 2-1 برابر الهلال در دیدار پایانی به دست آمد.

کریستیانو شنبه پیام‌هایی را از طریق اکانت رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرد که در اولین پیام نوشت: «بازی کنید، یاد بگیرید، پیشرفت کنید. از همه شما برای حمایت‌تان در این فصل تشکر می‌کنم.»

او همچنین نوشت: فصل 2023-2024، یک فصل سخت اما پر از لحظات زیبا بود. ما برای اولین بار در تاریخ النصر قهرمان جام عرب شدیم.

این بازیکن 39 ساله ادامه داد: با کمک هم توانستم چند رکورد را بشکنم و در 51 بازی 50 گل بزنم. جایزه بهترین گلزن لیگ عربستان تنها با کمک هم‌تیمی‌هایم و همه اعضای کادر فنی و مدیریتی ممکن شد.

وی افزود: ما دو بار در ضربات پنالتی شکست خوردیم اما قدرتمندتر برمی گردیم. از همه شما برای عشق و حمایت‌تان متشکرم، اکنون زمان آن است که روی یورو تمرکز کنم و هر آنچه را که دارم برای کشورم بدهم.

باشگاه النصر در واکنش به پست رونالدو در کامنتی نوشت: ما به شما افتخار می‌کنیم‌. افتخار می‌کنیم که بهترین‌های تاریخ در تیم ما هستند. ما به شما و هم‌تیمی‌تایتان اعتماد داریم که قوی‌تر برمی‌گردید.

ارسال نظر