تهدید صدور قطعنامه علیه ایران جنبه روانی دارد

۱۴۰۳/۰۳/۱۷ - ۰۰:۵۴:۳۴
کد خبر: ۳۱۴۰۵۹

سید یوسف حسینی، رئیس کمیته ارزی اتاق بازرگانی ایران، در واکنش به احتمال صدور قطعنامه علیه ایران در زمینه هسته ای اظهار داشت: ایران سال‌هاست با اقدامات و جنگ روانی دشمن دست به گریبان است و گاها ضربات سنگینی را متحمل شده و حالا دوباره  بهانه ای به دست آمریکا و کشورهای اروپایی افتاده که آرامش بازار و اقتصاد ما را دچار اختلال کنند.

سید یوسف حسینی، رئیس کمیته ارزی اتاق بازرگانی ایران، در واکنش به احتمال صدور قطعنامه علیه ایران در زمینه هسته ای اظهار داشت: ایران سال‌هاست با اقدامات و جنگ روانی دشمن دست به گریبان است و گاها ضربات سنگینی را متحمل شده و حالا دوباره  بهانه ای به دست آمریکا و کشورهای اروپایی افتاده که آرامش بازار و اقتصاد ما را دچار اختلال کنند. آنها به خوبی  می دانند که جنگ روانی و اقتصادی به مراتب خطرناک تر از جنگ مسلحانه است و همواره سعی کردند اقتصاد ایران را از حرکت رو به جلو بازدارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی به آرامش و ثبات بازار ارز و تاثیر مثبت آن بر اقتصاد اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مدتی است قیمت ارز ثابت مانده و بازار از ثبات خوبی برخوردار است، مطمئنا در این خصوص باید به برنامه های منطقی و جدی بانک مرکزی اشاره کرد که توانست در اوج مشکلات داخلی و بین المللی، وضعیت ارز را اینگونه مدیریت و کنترل کند. هر چند که برخی عوامل داخلی و خارجی تاب تحمل چنین وضعیتی را ندارند و مدام با بهانه ها و ترفندهای مختلف بدنبال تخریب بازار هستند. رئیس کمیته ارزی اتاق بازرگانی ایران به روند ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: با توجه به اتفاقی که در دولت سیزدهم رخ داد و آیت‌الله رئیسی به شهادت رسید، وضعیت خاص و 
ویژه ای برای دولت و کشور به وجود آمد که طبیعتا دشمن را دوباره به فکر خدعه و نیرنگ انداخت. بنابراین باید کاری کرد که نقشه دشمن افشاء شود تا مردم درگیر جنگ روانی نشوند. حسینی ادامه داد: در برهه حساسی قرار داریم، چراکه دولت سیزدهم با توجه به اتفاقی که افتاد، دچار یک فقدان و خلأ شد. در نتیجه متولیان و مسئولان کشور باید با تفکر و برنامه بهتری پیش بروند و این مقطع حساس و سرنوشت ساز را به خوبی پشت سر بگذارند.

ارسال نظر