ورود شوراي شهر به ماجراي واگذاري زمين ۳۰ هزار متري

۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۰۱:۲۹:۰۰
کد خبر: ۳۱۴۱۳۹

عضو كميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران از ورود شوراي شهر به ماجراي واگذاري زمين ۳۰ هزار متري از سوي شهرداري تهران خبرداد.

عضو كميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران از ورود شوراي شهر به ماجراي واگذاري زمين ۳۰ هزار متري از سوي شهرداري تهران خبرداد.
علي‌اصغر قائمي، عضو شوراي شهر تهران در واكنش به خبر منتشر شده از سوي سيد جعفر تشكري‌هاشمي يكي ديگر از اعضاي شوراي شهر مبني براينكه «شهرداري تهران با شركت هواپيمايي ماهان بر سر يك زمين ۳۰ هزار متري به توافق رسيده اما شوراي شهر از آن بي‌اطلاع است»، گفت: اين موضوع در صحن شورا يك‌بار به صورت كلي از سوي اعضا مطرح و قرار شد اعضاي شوراي شهر در كميسيون‌هاي شهرسازي و معماري، بودجه و همچنين كميسيون عمران اين موضوع را بررسي كنند و تحقيقات اوليه در اين خصوص را انجام دهند.  وي با بيان اينكه در حال حاضر اطلاعات دقيقي در اين موضوع ندارم، ادامه داد: يكي از اعضاي شورا اين موضوع را مطرح كرد و به دستور آقاي چمران قرار شد بررسي‌هايي در اين زمينه صورت بگيرد و نتيجه آن در صحن اعلام شود.  عضو كميسيون عمران و حمل و نقل شورا تصريح كرد: براساس مصوبات شورا، واگذاري املاك شهرداري بايد در صحن شورا مطرح و اجازه از شورا گرفته شود و شهرداري نمي‌تواند بدون طرح موضوع در شورا واگذاري انجام دهد. البته اين كار هم حساب و كتاب مربوط به خود را دارد. وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود درباره مصوبات كميسيون ماده ۵ نيز گفت: كميسيون معماري و شهرسازي شورا به‌طور مفصل موضوعات كميسيون ماده ۵ را دنبال مي‌كند. 

ارسال نظر