۴۹ هزار بار مزاحمت تلفني براي اورژانس توسط يك نفر

۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۰۱:۴۹:۴۲
کد خبر: ۳۱۴۳۴۲

سخنگوي سازمان اورژانس كشور درباره نمايش چهره مزاحمان تلفني حرفه‌اي توضيحاتي را ارايه كرد. بابك يكتاپرست درباره اظهارات اخير خود مبني بر اينكه «براي جلوگيري از مزاحمت‌هاي تلفني، مجوزهاي اوليه از دادگاه گرفته شده تا بزودي مزاحمان تلفني حرفه‌اي جلوي دوربين بروند تا ديگران از اين كار دوري كنند.»

سخنگوي سازمان اورژانس كشور درباره نمايش چهره مزاحمان تلفني حرفه‌اي توضيحاتي را ارايه كرد. بابك يكتاپرست درباره اظهارات اخير خود مبني بر اينكه «براي جلوگيري از مزاحمت‌هاي تلفني، مجوزهاي اوليه از دادگاه گرفته شده تا بزودي مزاحمان تلفني حرفه‌اي جلوي دوربين بروند تا ديگران از اين كار دوري كنند.» توضيح داد: اين درخواستي است كه ما از قوه قضاييه‌ داشته‌ايم، يعني قرار بر اين است كه اين كار انجام شود و در حال حاضر اين موضوع توسط دادستان كل كشور تاييد شده است و منتظر هستيم به صورت مكتوب به ما اعلام شود. او با بيان اينكه مزاحمان تلفني به دو گروه تقسيم مي‌شوند، ادامه داد: يك گروه در واقع افرادي هستند كه به دفعات زياد ايجاد مزاحمت كرده‌اند و گروه دوم افرادي هستند كه با اورژانس تماس گرفته و اقدام به هتاكي و فحاشي مي‌كنند. ما در حال حاضر از هر دو گروه ليستي تهيه كرده‌ايم و منتظر اين هستيم كه قوه قضاييه مجوز نشان دادن اين افراد در جلوي دوربين را به صورت مكتوب براي ما صادر كند. البته قطعا به وضوح چهره افراد را نمايش نخواهيم داد، اما همين كه در مقابل دوربين قرار بگيرند و با صورت شطرنجي شده درباره كارشان توضيح دهند، اميدواريم باعث شود كه ديگر از اين كار دوري كنند. 
سخنگوي اورژانس كشور با بيان اينكه نياز به يك عامل بازدارنده داريم، گفت: گاهي اوقات مزاحم تلفني يك كودك است و مي‌گوييم بايد فرهنگ‌سازي انجام دهيم و به اين كودك آموزش داده شود، اما گاهي اوقات مزاحم تلفني فردي است كه در شب چهارشنبه سوري ۴۰۰ بار با اورژانس تماس مي‌گيرد، اين فرد نه يك كودك است كه آموزش نديده باشد و نه يك فرد ناآگاه است.

ارسال نظر