مشاركت پايتخت‌نشينان براي انجام امور شهري ضروري است

۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۱:۱۱:۴۳
کد خبر: ۳۱۴۴۷۸

رييس كميته فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اينكه مشاركت بيشتر مردم در انجام امور شهري ضروري است، گفت: بايد بتوانيم از ظرفيت مردم براي همكاري در امور استفاده كرده و كارهاي مرتبط را به خود آنها بسپاريم.

رييس كميته فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اينكه مشاركت بيشتر مردم در انجام امور شهري ضروري است، گفت: بايد بتوانيم از ظرفيت مردم براي همكاري در امور استفاده كرده و كارهاي مرتبط را به خود آنها بسپاريم. زهرا شمس احسان در گفت‌وگو با ايرنا با تاكيد بر رهنمود رهبر انقلاب اسلامي در استفاده از ظرفيت‌هاي مياني جامعه، اظهار كرد: در اين دوره‌ مديريت شهري، مصوباتي در خصوص راهبردسازي استفاده از ظرفيت حلقه‌هاي مياني و مردمي سازي فعاليت‌هاي اجتماعي فرهنگي و حتي ورزشي در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران تصويب شده است. وي ادامه داد: در عرصه مديريت شهري برخي كارها به خوبي پيش نرفته است؛ هدف ما طراحي يك ارتباط صميمي و منطقي با يك سازو كار جامع است كه به واسطه اين بتوانيم تسهيلات و امكاناتي را در اختيار خيرين و تشكل‌هاي مردمي قرار دهيم تا در اين راستا در ابعاد مختلف شاهد رشد در اشتراك مسير باشيم.
رييس كميته فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر تاكيد كرد: هدف ما از برگزاري برخي جلسات منطقه‌اي، طراحي مسير همكاري است؛ مصوبه اين جلسات جزو قاعده كار ما در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خواهد بود.

ارسال نظر