نامه دفتر روحاني به رييس صداوسيما

۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۰۰:۲۷:۴۳
کد خبر: ۳۱۴۸۹۰

دفتر هفتمين رييس‌جمهور ايران در نامه‌اي به رييس سازمان صداوسيما، خواستار تخصيص فرصت پاسخ به ادعاها و اتهامات برخي داوطلبان در جريان ميزگردها و اولين مناظره انتخابات رياست‌جمهوري چهاردهم، عليه حسن روحاني و دولت او شد.

دفتر هفتمين رييس‌جمهور ايران در نامه‌اي به رييس سازمان صداوسيما، خواستار تخصيص فرصت پاسخ به ادعاها و اتهامات برخي داوطلبان در جريان ميزگردها و اولين مناظره انتخابات رياست‌جمهوري چهاردهم، عليه حسن روحاني و دولت او شد.

متن كامل نامه به اين شرح است:

احتراماً به اطلاع مي‌رساند ادعاهاي مطرح شده در نخستين مناظره نامزدهاي محترم انتخابات رياست‌جمهوري چهاردهم در شامگاه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ و برخي برنامه‌هاي ديگر توسط برخي از كانديداها درباره دكتر حسن روحاني و دولت ايشان، مصداق بازر نشر اكاذيب و افترا عليه اشخاص حقيقي و حقوقي است كه طبق قانون، كميسيون تبليغات انتخابات بايد مهلت زماني مشخصي براي دفاع طرف غائب در نظر بگيرد.

اميد است كه سازمان صداوسيما برخلاف رويه سابق خود با فراهم كردن اين فرصت مطابق قانون به دكتر روحاني يا نماينده ايشان، امكان پاسخ به شبهات و تهمت‌هاي متعدد چند نفر از كانديداها را فراهم نمايد كه برنامه مناظره نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري چهاردهم را تبديل به جلسه اتهام‌زني به دولت‌هاي يازدهم و دوازدهم كرده و عملاً توصيه صريح مقام معظم رهبري مبني بر رعايت اخلاق انتخاباتي را ناديده گرفته‌اند.

ابعاد مختلف انتخابات رياست‌جمهوري به خوبي در حال انجام است

وزير كشور گفت: داوطلبان در برنامه تلويزيوني كه در كميسيون تبليغات ستاد انتخابات
پيش بيني شده در حال ارايه برنامه و معرفي خود به مردم هستند.

احمد وحيدي سه‌شنبه و در بدو ورود به شهر گچساران با اشاره به اينكه ابعاد مختلف مربوط به فرآيند برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري به خوبي درحال انجام است، گفت: اين سفر فرصتي براي بررسي طرح‌ها و پروژه‌هاي در دست اجرا در استان كهگيلويه و بويراحمد است.وحيدي در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاري چهاردهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري، با بيان اينكه ابعاد مختلف انتخابات به خوبي در حال انجام است، افزود: داوطلبان در برنامه تلويزيوني كه در كميسيون تبليغات ستاد انتخابات پيش بيني شده در حال ارايه برنامه و معرفي خود به مردم هستند. وحيدي خاطرنشان كرد: به لحاظ اجرايي براي برگزاري انتخاباتي باسلامت و مشاركت بالا كارهاي خوبي انجام گرفته است و آماده برگزاري انتخاباتي سالم، با مشاركت بالا و در فضاي رقابتي خوبي هستيم. وزير كشور تصريح كرد: در استان‌ها و شهرستان‌ها نيز استانداران و فرمانداران به خوبي در تدارك برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري در هشتم تير ماه هستند.

ارسال نظر