قیمت طلا و سکه امروز ۳ تیر ۱۴۰۳؛ طلای ۱۸ عیار چقدر گران شد؟ + جدول

۱۴۰۳/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۰:۰۲
کد خبر: ۳۱۵۱۹۰
قیمت طلا و سکه امروز ۳ تیر ۱۴۰۳؛ طلای ۱۸ عیار چقدر گران شد؟ + جدول

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. حباب سکه نیز در تمامی قطعات، روند صعودی طی کرده است.

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه 3 تیر ۱۴۰۳ با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. حباب سکه نیز در تمامی قطعات، روند صعودی طی کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳، همزمان با تعطیلی بازار جهانی و همراه با افزایش قیمت دلار، در روند صعودی بازگشایی شد. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا امروز بدون تغییر با رقم ۲۳۲۱ دلار به ثبت رسیده است.

قیمت طلا و سکه امروز ۳ تیر ۱۴۰۳؛ طلای ۱۸ عیار چقدر گران شد؟ + جدول

قیمت نقره افزایش یافت

قمیت اونس جهانی نقره نیز مانند طلا بدون تغییر، روی رقم ۲۹ دلار و ۵۵ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۴۰۰ تومان افزایش، گرمی ۵۶ هزار و ۷۷۰ تومان به فروش رسید.

سکه بهار آزادی کانال ۳۷ میلیونی را فتح کرد

قیمت سکه امامی امروز، با افزایش ۴۵۱ هزار تومانی، به نیمه کانال ۴۰ میلیونی صعود کرد و با رقم ۴۰ میلیون و ۵۵۸ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۱۸۵ هزار تومانی، به کانال بالاتر صعود کرد و روی رقم ۳۷ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان قرار گرفت.

سبدگردان آسمان

همچنین نیم‌سکه با ۲۰۰ هزار تومان و ربع‌سکه با ۱۵۰ هزار تومان افزایش، به‌ترتیب‌ با قیمت‌های ۲۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شوند. سکه گرمی نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به کانال بالاتر صعود کرد و با رقم هفت میلیون تومان ثبت شد.

طلا پابه‌پای سکه گران شد

قیمت طلا امروز روند افزایشی را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است. هر مثقال طلا با ۱۰۸ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۴ میلیون و ۶۷۷ هزار تومان قرار گرفته است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۳۸۸ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۱۷ هزار و ۷۶۷ تومان افزایش، با رقم سه میلیون ۳۳۶ هزار و ۶۳۳ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۲۲۵ هزار تومان، بهار آزادی ۲۴ هزار تومان، نیم سکه ۹‍۱ هزار تومان، ربع سکه ۹۵ هزار تومان و حباب سکه گرمی ۷۳ هزار تومان افزایش یافت.

ارسال نظر