اولويت دولت چهاردهم از نظر عضو شوراي شهر تهران

۱۴۰۳/۰۴/۰۴ - ۰۱:۴۲:۲۶
کد خبر: ۳۱۵۲۲۵

رييس كميسيون حمل و نقل شوراي شهر تهران اعلام كرد كه نجات تهران از دود و آلودگي و تأمين زيرساخت‌هاي حمل و نقل عمومي بايد مهم‌ترين اولويت دولت چهاردهم براي تهران باشد.

رييس كميسيون حمل و نقل شوراي شهر تهران اعلام كرد كه نجات تهران از دود و آلودگي و تأمين زيرساخت‌هاي حمل و نقل عمومي بايد مهم‌ترين اولويت دولت چهاردهم براي تهران باشد.

جعفر تشكري هاشمي در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به نقش مشاركت مردم در انتخابات پيش رو، انتخابات رياست‌جمهوري را نماد مردم سالاري ديني در كشور دانست و گفت: بدون مشاركت حداكثري مردم، پيشرفت رشد و توسعه كشور محقق نخواهد شد و خداوند در قران كريم مي‌فرمايد: «إِنّ‌الله لا يغيرُ ما بِقوْمٍ حتّي يغيرُواْ ما بِأنْفُسِهِمْ؛ در حقيقت‏ خدا حال قومي را تغيير نمي‌دهد تا آنان حال خود را تغيير دهند» و حالا اگر امروز از مشكلات اقتصادي، اشتغال، تحريم‌ها و ... در زحمت هستيم و اگر بدنبال پيشرفت و آباداني و كيفيت بهتر زندگي در كشور هستيم، بايد شايسته‌ترين‌ها را از بين كانديداها انتخاب كنيم تا كشور بتواند با داشتن رييس‌جمهوري توانا، مقتدر، كاربلد و كارنامه‌دار و با حمايت حداكثري، مردم اين مسير سخت و پر فراز و نشيب را پشت سر بگذارند.

وي با بيان اينكه رييس‌جمهور بايد براي همه مردم ايران كيفيت بالاي زندگي و سربلندي كشور عزيز را فراهم كند، اظهار كرد: تهران به عنوان پايتخت و نماد جمهوري اسلامي طبعاً بايد دوران شكوفايي گذشته را دوباره تجربه نمايد و البته كه نبايد فقط به تهران متوقف شود، اين حق همه مردم است كه بدون تبعيض و همپاي تهران توسعه يابند و از موهبت كيفيت بالاتر زندگي برخوردار شوند.

تشكري هاشمي با تأكيد بر اينكه مهم‌ترين مساله امروز تهران آلودگي هوا بوده و در پي آن پايين آمدن كيفيت زندگي و همچنين وضعيت ترافيك شهر براي مردم آزار‌دهنده شده است، گفت: امروز وقت مردم به مدت زيادي در آمد و شدهاي شهري هدر مي‌رود و اگر از شبكه حمل و نقل قابل قبولي برخوردار باشيم قطعا مي‌تواند بخشي از مشكلات مردم را كاهش دهد و بايد بگويم كه مهم‌ترين اولويت دولت چهاردهم براي شهر تهران بايد تأمين زيرساخت‌هاي حمل و نقل عمومي به عنوان اولين مساله و بعد از آن حل مشكلات زيست محيطي با محوريت كاهش آلودگي هوا بايد در دستور كار دولت بعدي قرار گيرد. عضو شوراي شهر تهران با اشاره به اينكه حل اين مشكلات تنها با سرمايه‌گذاري دولت قابل رفع نيست، افزود: بايستي فرصتي فراهم شود تا متخصصان، صاحبان سرمايه و صاحبان فناوري در اين عرصه حاضر شوند تا شاهد آن باشيم كه تهران از دود و آلودگي نجات پيدا كند.

ارسال نظر