زمان عرضه اولیه دومین شرکت جدید سال قطعی شد

۱۴۰۳/۰۴/۰۶ - ۲۳:۲۶:۵۸
کد خبر: ۳۱۵۳۵۹

دومین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۵ درصد سهام بیمه اتکایی ایران معین طی دو مرحله به روش ترکیبی، 10 تیر در فرابورس وارد می شود. با گذشت بیش از یک ماه از عرضه اولیه سهام گوهر فام در 26 اردیبهشت ماه، بیمه اتکایی ایران معین به عنوان دومین شرکت تازه وارد از طریق فرابورس، یکشنبه 10 تیر وارد بازار می شود.

بورس پرس| دومین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۵ درصد سهام بیمه اتکایی ایران معین طی دو مرحله به روش ترکیبی، 10 تیر در فرابورس وارد می شود. با گذشت بیش از یک ماه از عرضه اولیه سهام گوهر فام در 26 اردیبهشت ماه، بیمه اتکایی ایران معین به عنوان دومین شرکت تازه وارد از طریق فرابورس، یکشنبه 10 تیر وارد بازار می شود.


براساس این گزارش، 625 میلیون سهم معادل 5 درصد سهام «معین» در دو مرحله با قیمت ارزش‌گذاری 2422 ریالی در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه می شود که در مرحله اول 250 میلیون سهم معادل 2 درصد با حداکثر سهمیه سه میلیون و 125 هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج عرضه می شود.
در مرحله دوم، 375 میلیون سهم معادل 3 درصد دیگر همان روز با حداکثر سهمیه 750 سهمی به سهامداران حقیقی و حقوقی به روش قیمت ثابت کشف شده تعلق می گیرد. مشاور عرضه هم کارگزاری بورس بیمه ایران و متعهد خرید تامین سرمایه تمدن است. طی سال جاری سهام شرکت گوهر فام عرضه اولیه شده و بیمه اتکایی ایران معین، دومین سهم جدید سال بشمار می رود.

ارسال نظر