توليد شيرخشك در سه شيفت كاري

۱۴۰۳/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۱:۱۹
کد خبر: ۳۱۵۳۸۷

رييس اداره پايش زنجيره تامين شيرخشك سازمان غذا و دارو از اجراي مانور نظارتي اداره كل فرآورده‌هاي طبيعي سنتي و مكمل در توليد شيرخشك خبر داد.

رييس اداره پايش زنجيره تامين شيرخشك سازمان غذا و دارو از اجراي مانور نظارتي اداره كل فرآورده‌هاي طبيعي سنتي و مكمل در توليد شيرخشك خبر داد.

به گزارش ايسنا، مهندس زهره عنبري با اشاره به بازديد سرزده تيم‌هاي بازرسي اداره كل فرآورده‌هاي طبيعي، سنتي و مكمل از توليد كنندگان اصلي شيرخشك كشور تصريح كرد: از امروز تيم‌هاي بازرسي اين اداره كل متشكل از ۱۰ نفر از بازرسان خبره به صورت همزمان به استان‌هاي خراسان رضوي، مركزي و قزوين اعزام شده و به صورت سرزده بر فرآيند توليد و توزيع نظارت كردند. وي افزود: در اين فرآيند ميزان ورودي مواد اوليه و شيرخشك توليدي به دقت ثبت و ضبط شد. به گفته مهندس عنبري، خطوط اصلي شركت‌هاي توليدكننده كه بيشترين سهم بازار را در اختيار دارند با ظرفيت تمام و ۲۴ ساعته در حال توليد هستند. رييس اداره پايش زنجيره تامين شيرخشك همچنين درباره گزارش دريافت شده مبني بر كمبود يك نوع شيرخشك بيان كرد: اقدامات لازم به منظور تامين و توزيع اين برند انجام شد. بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وي اظهار كرد: دستور توزيع ۶۵۰ هزار قوطي شيرخشك توسط اداره پايش زنجيره تامين شيرخشك صادر و حمل آن از شهر مشهد به ساير استان‌ها در حال انجام است. عنبري خاطرنشان كرد: با هماهنگي صورت گرفته انتطار مي‌رود اين شيرخشك تا اوايل هفته آتي در شعب پخش شركت‌ها توزيع و سپس در داروخانه‌ها آماده عرضه باشد.

ارسال نظر