گزارش آگهی

مشاوره تلفنی رایگان مشکلات زناشویی

۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۶:۰۱
کد خبر: ۳۱۵۵۱۳
مشاوره تلفنی رایگان مشکلات زناشویی

قطعا تماس با مراکز مشاوره رایگان برای حل اختلافات زناشویی شما به تنهایی نمی توانند کمک قابل توجهی برای حل مشکلتان در این زمینه ارائه دهند اما می توانند قدمی مثبت برای شما تلقی شوند.

تماس با مشاور اولین قدم برای شما جهت اعتماد به یک مشاور و کمک گرفتن از او برای حل مشکل زندگی تان است. از این رو به شما توصیه می کنیم برای یک بار هم که شده کاملا رایگان از خدمات چنین مراکزی برای حل برخی از مشکلات زندگی مشترک خود استفاده کنید.

با چند نکته مهم در مورد مشاوره تلفنی رایگان مشکلات زناشویی آشنا شوید

مشکلات زناشویی شما و همسرتان همیشه قرار نیست به آسانی حل شوند، گاهی اوقات شما برای حل این مشکلات نیاز به یک راهنمای متخصص دارید. این موضوع را هم یادتان باشد که قرار نیست تحت تاثیر هر گونه مشکلی که برای رابطه مشترک شما به وجود آمد، تصمیمات نادرستی را اتخاذ کنید که بر شدت مشکلات زندگی زناشویی شما افزوده و مشکلات زناشویی تان را تشدید و دوچندان کند. اگر فکر می کنید که توان چندانی برای ارائه راه حل های موثر جهت حل مشکلات زناشویی خود ندارید، به شما توصیه می کنیم حتما از مشاوره تلفنی رایگان مشکلات زناشویی برای حل مشکلتان استفاده کنید.

مشاوران مرکز مشاوره آویژه در مطلب زیر نکات بسیار مهمی را در مورد چرایی و چگونگی استفاده از مشاوره تلفنی رایگان مشکلات زناشویی ارائه کرده اند که می تواند راهنمای خوبی برایتان باشد. گروه مشاوران آویژه، یک مرکز مشاوره روانشناسی، زیر مجموعه سازمان بهزیستی به شماره مجوز 100631201 است. برای رزرو وقت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید:

مشاوره روانشناسی حضوری

به شما توصیه می کنیم مقاله زیر را با دقت تا انتها بخوانید.

چرا مشاوره تلفنی برای حل مشکلات زناشویی اهمیت دارد؟

گاهی اوقات شدت اختلاف یا اختلافات پیش آمده میان شما و همسرتان به قدری شدید است که شما حتی توان و یا حال و حوصله آنکه بخواهید برای حل مشکلات پیش آمده به صورت حضوری نزد یک مشاور رفته و از وی برای حل مشکل خودتان کمک بخواهید را هم ندارید.

گاهی اوقات هم تحت تاثیر اختلافات به وجود آمده برای شما این امکان که بتوانید به راحتی نزد مشاور رفته و از او راهکاری بخواهید هم به هیچ عنوان وجود ندارد. این موضوع زمانی پررنگ تر می شود که همسر شما مانع از برقراری ارتباطتان با دیگر افراد در خارج از خانه شده و حاضر نیست به هیچ عنوان تحت تاثیر رابطه تیره شما اجازه آن را دهد که از خانه بیرون رفته و از کسی برای حل مشکلتان کمک بخواهید.

در برخی از مواقع به قدری از حل مشکلات به وجود آمده در رابطه زناشویی خود ناامید شده اید که نه توان و نه حتی حوصله برداشتن یک گام اضافی دیگر برای اصلاح و بهبود رابطه تان نداشته و ترجیح می دهید در تنهایی خود با مشکل ایجاد شده بسازید.

گاهی اوقات مشغله های زندگی شما تحت تاثیر کارهای داخل و یا بیرون از منزل به قدری زیاد است که هیچ زمان خالی برای در نظر گرفتن وقتی جهت مراجعه به مشاوره ندارید. وجود فرزند و یا فرزندان کوچکی که نیاز به مراقبت دائمی و شبانه روزی شما دارند، می تواند یکی از این مشکلات باشد.

در هر یک از حالت مطرح شده شما می توانید از مزایای مشاوره تلفنی خانواده رایگان مشکلات زناشویی استفاده کرده و از طریق خدمات این مشاوره برای حل مشکلات زناشویی تان در زندگی مشترکی که دارید، اقدام موثری کنید.

مشاوره تلفنی رایگان مشکلات زناشویی

خدماتی که از طریق مشاوره تلفنی رایگان برای حل اختلافات زناشویی تان دریافت می کنید

به واسطه استفاده از خدمات مشاوره تلفنی رایگان می توانید برای حل بخش گسترده از مشکلات زناشویی که درگیر آنها هستید، اقدام کرده و نتایج بسیار خوبی را دریافت کنید. برخی از مواردی که می توانید از خدمات این نوع مشاوره استفاده کنید، شامل موارد زیر می شود:

  1. دچار وسواس فکری شدید در مورد همسرتان شده اید و فکر می کنید به شما دروغ می گوید و یا موضوعات مختلفی را از شما پنهان می کند.
  2. در باب موضوعات مختلفی با همسرتان اختلاف نظر شدید پیدا کرده اید و در مورد کوچکترین موضوعاتی که میانتان مطرح می شود، جر و بحث های شدید می کنید.
  3. همسرتان به شما شک کرده و با محدود کردن شما فشار بیش از حدی بر شما وارد می کند.
  4. احساساتتان نسبت به زندگی مشترکتان دچار تغییر شده و فکر می کنید تمایل و علاقه سابق را برای ادامه دادن زندگی تان ندارید.
  5. دوست ندارید با همسرتان رابطه جنسی برقرار کنید و بابت برخی از موضوعات مختلفی که در زندگی تان پیش آمده است، احساس دلسردی نسبت به وی دارید.
  6. اختلافات کنونی در زندگی شما به شدت زیاد شده است و تصمیم خود را برای جدایی و گرفتن طلاق از همسرتان گرفته اید.
  7. احساس می کنید، همسر شما نمی تواند آنطور که باید و شاید حرف های دل شما را درک کرده و متوجه شود، از این رو برای حل بسیاری از موضوعات زندگی خود به دنبال فرد امین و قابل اطمینانی می گردید که بتوانید بدون تعارف با وی صحبت کنید.
  8. از وضعیت ایجاد شده در زندگی تان خسته شده اید و واقعا دلتان یک راهکار اساسی برای بهبود رابطه ای که اکنون با همسر خود دارید، می خواهد.
  9. همسرتان تعادل روحی نداشته و تاکنون به بهانه های مختلف شما را مورد ضرب و شتم قرار داده است.
  10. دلتان می خواهد کنترل بیشتری روی زندگی تان داشته باشید و برای مشکلاتی که با آنها روبرو هستید، دنبال راهکارهای موثری می گردید.

این موارد مطرح شده تنها بخش کوچکی از جمله مواردی است که شما می توانید به خاطر آنها از یک مشاوره تلفنی رایگان برای حل اختلاف زناشویی خود استفاده کنید.

مهم ترین مراکز ارائه مشاوره تلفنی رایگان جهت حل اختلافات زناشویی

بهتر است برای رسیدگی به اختلافات زناشویی پیش آمده با همسرتان و دریافت خدمات مشاوره رایگان تلفنی در مورد اختلافات زناشویی، حداقل یکی از شماره تماس های زیر را به خاطر بسپارید:

شماره تلفن 123

اورژانس اجتماعی تهران می تواند یکی از مهم ترین مراکز ارائه دهنده خدمات مشاوره تلفنی رایگان برای حل مشکلات زناشویی شما باشد و راهکارهای خوبی را برای رسیدگی به مشکلاتی که به آنها دچار شده اید، ارائه دهد. گاهی اوقات مشکل پیش آمده میان شما و همسرتان به گونه ای پیش می رود که نیاز به کمک فوری پیدا کرده و احساس می کنید در همان لحظه باید از کسی کمک و یا راهنمایی خواسته، قطعا اورژانس تلفنی تهران می تواند گزینه خوبی در این مواقع باشد.

شماره تلفن 1480

یکی دیگر از مراکز مشاوره مشکلات زناشویی، مرکزی است که متعلق به سازمان بهزیستی  بوده و از ساعت 8 صبح تا 24 شب آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی به شما در مورد مشکلات مختلفی که با همسرتان دارید، خواهد بود.

شماره تلفن 4030

این مرکز مشاوره زیر نظر وزارت بهداشت و درمان کشور تاسیس شده است و این مزیت را دارد تا در هر ساعت از 24 ساعت شبانه روز به شما خدمات مشاوره تلفنی برای حل مشکلات مربوط به روابط زناشویی تان را ارائه دهد.

مشاوره تلفنی رایگان مشکلات زناشویی

شماره تلفن 1570

اگر بخش مهم و عمده ای از مشکلات زناشویی شما مربوط به زمانی می شود که صاحب فرزند شده اید و اکنون هم تحت تاثیر دارا بودن فرزند با همسر خود دچار اختلافات زیادی هستید، می توانید به این مرکز مشاوره که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش است، مراجعه کنید. فقط حواستان باشد که خدمات ارائه شده از سوی این مرکز مشاوره از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا 8 شب ادامه دارد.

سایر مراکز مشاوره

برخی از مراکز مشاوره ای که ارائه دهنده خدمات مشاوره خانواده حضوری هستند نیز این امکان را برای مراجعین خود فراهم کرده اند تا آنها بتوانند در هر ساعت از شبانه روز که دچار مشکل شده اند، با مشاوره خود صحبت کرده و برای مشکلات ایجاد شده راه حلی عنوان کنند. می توانید شماره تماس هر یک از این مراکز را از وب سایت هایی که دارند نیز پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

چند نکته مهم در مورد مشاوره تلفنی رایگان حل مشکلات زناشویی

بهتر است قبل از آنکه از خدمات مشاوره تلفنی رایگان حل مشکلات زناشویی خود استفاده کنید به چند نکته مهم و اساسی در این رابطه توجه داشته باشید:

  1. هنگام مشاوره و صحبت با مشاور خود نهایت صداقت را به کار برده و سعی کنید از هر گونه قضاوت دروغ علیه همسر خود امتناع ورزید.
  2. سعی کنید حتی الامکان روند مشاوره تلفنی خود را برای موثر واقع شدن راهکارهایی که مرازک نامبرده به شما ارائه می دهند، حتما دنبال کنید.
  3. اگر اختلافات زناشویی شما به اوج خود رسیده و گاهی اوقات برایتان نگران کننده شده است، حتما در مواقع بحرانی و حساس که با همسر خود دچار مشکل شده اید ودنبال راهکار می گردید با یکی از این مراکز تماس حاصل کنید.
  4. به جای حل مشکلات مربوط به همسرتان در هنگام گفتگو با مشاوره، از مشکلاتی که خودتان در شرایط بحرانی کنونی رنج می برید، صحبت کرده و به دنبال یافتن راه حلی سازنده برای بهتر کردن حال خودتان باشید.
  5. اگر همسرتان هم موافق حل کردن موضوع و مشکلات زندگی زناشویی شما از طریق یک مشاور است، می توانید در هنگام تماس تلفنی با مشاورتان به صورت مشترک صحبت کرده و مشکلاتی که از زندگی خود و رفتارهای طرف مقابل دارید را مطرح کنید.

سخنانی از مشاوران آوِیژه

قطعا تماس با مراکز مشاوره رایگان برای حل اختلافات زناشویی شما به تنهایی نمی توانند کمک قابل توجهی برای حل مشکلتان در این زمینه ارائه دهند اما می توانند قدم خوبی برای شما جهت اعتماد به یک مشاور و کمک گرفتن از او برای حل مشکل زندگی تان باشد. از این رو به شما توصیه می کنیم برای یک بار هم که شده کاملا رایگان از خدمات چنین مراکزی برای حل برخی از مشکلات زندگی مشترک خود استفاده کنید.

منبع: مرکز مشاوره روانشناسی آویژه

ارسال نظر