پزشكيان:

آنهايي كه خود بخشي از مشكل‌اند نمي‌توانند ما را نجات دهند

۱۴۰۳/۰۴/۱۱ - ۰۱:۱۶:۱۸
کد خبر: ۳۱۵۵۸۴

 مسعود پزشكيان نامزد چهاردهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري در حساب كاربري خود در شبكه اجتماعي ايكس نوشت:«من ‎براي ايران به صحنه آمدم حالا نوبت شماست؛ به كمك ايران بياييد …

 مسعود پزشكيان نامزد چهاردهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري در حساب كاربري خود در شبكه اجتماعي ايكس نوشت:«من ‎براي ايران به صحنه آمدم
حالا نوبت شماست؛ به كمك ايران بياييد … قطارِ ايرانِ ما به دهقانان فداكاري چون شما نياز دارد. افراد داخل قطار را صدا كنيد، صداي ما را به گوش همه برسانيد. دلايل و نشانه‌ها براي خطر برخورد با ايده‌هاي خطرناك بسيار است و اگر يكي نشويم آينده ايران در خطر است. فرصت كم است نفر به نفر، خانه به خانه، مغازه به مغازه با دوستان، خانواده و همشهريان خود صحبت كنيد.
آنهايي كه خود بخشي از مشكلند نمي‌توانند ما را نجات دهند. آينده در دستان شماست.» پزشكيان نامزد انتخابات چهاردهمين دوره رياست‌جمهوري در حساب كاربري خود در شبكه اجتماعي ايكس در واكنش به درخواست يكي از كاربران اين شبكه اجتماعي نوشت:  «تضمين مي‌دهم كه تمام دولت در برابر گشت‌هاي اجباري، فيلتر كردن و فيلترشكن بازي و فشارهاي بيروني در همه جلسات و تمام قد بايستد.»
يكي از كاربران فضاي مجازي در حساب كاربري خود نوشته بود كه: «يك: تضمين مي‌دهم گشت ارشاد از خيابان جمع شود. دو: تضمين مي‌دهم فيلترينگ شبكه‌هاي اجتماعي برداشته شود. سه: تضمين مي‌دهم اگر فشاري به دولت آوردند تا مقابلِ خواست مردم بايستد آن را صريح افشا كنم. آقايان پزشكيان، ظريف و جهرمي زير اين نوشته را امضا كنند و انگشت بزنند، من راي مي‌دهم.»

ارسال نظر