واکنش علیرضا فغانی به فساد در فوتبال ایران و بازداشت خداداد افشاریان

۱۴۰۳/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۹:۰۱
کد خبر: ۳۱۵۶۳۲
واکنش علیرضا فغانی به فساد در فوتبال ایران و بازداشت خداداد افشاریان

علیرضا فغانی درباره حواشی اخیر پرونده در فوتبال ایران صحبت کرد.

پرونده فساد در فوتبال ایران و بازداشت خداداد افشاریان در ماه‌های اخیر جنجال بزرگی به راه انداخته است. علیرضا فغانی، داور بین‌المللی فوتبال ایران که این روزها در لیگ استرالیا حضور دارد، در گفتگو با ویژه‌برنامه یورو 2024 آپارات اسپورت به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، او درباره بازداشت خداداد افشاریان گفت: بعضی وقت‌ها عدو سبب خیر می‌شود. ایشان و کمیته‌اش که بعضی از اعضای آن کمک‌داور و مثلا دوستان من بودند، اسم من را از لیست بین‌المللی خط زدند. یک کار بدی که خیلی من را ناراحت کرد این بود که شما اسم من را از لیست بین‌المللی خط زدید، هم‌قسم شدید چیزی تا 2 هفته نگویید که آب‌ها از آسیاب بیفتد. خدا را شکر آن‌ها من را خط زدند که من شرمنده قولی که دادم که در زمینه بین‌المللی فقط برای ایران سوت زدم نشدم و آن‌ها من را خط زدند و من در استرالیا کارم را دنبال می‌کنم.

فغانی افزود: من خوشحالم این برخوردها صورت می‌گیرد و امیدوارم برخورد درستی صورت بگیرد و مثل بعضی جاها نباشد که بگویند شما فعلا یک مدت در چشم نباش تا بعد در جای دیگر بیایی.

او در پایان گفت: در استرالیا تصمیم می‌گیرند و فردا صبح روی سایت است و کسی هم اعتراضی نمی‌کند. نمی‌دانم اینجا تفکر چیست ولی هر موقع از افشاریان درباره من می‌پرسند، می‌گوید او برود دنبال زندگی‌اش و خوشحال باشد، من هم الان می‌گویم امیدوارم افشاریان هرجا هست از زندگی‌اش لذت ببرد.

ارسال نظر