«سن‌پطرزبورگ ۲» در راه است؟

۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - ۱۷:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۵۷۱۴
«سن‌پطرزبورگ ۲» در راه است؟

سری دوم فیلم سینمایی «سن‌پطرزبورگ» پس از ۱۵ سال با تغییر کارگردان و پس از نگارش فیلمنامه در ۱۴۰۴ ساخته خواهد شد.

در سال‌های گذشته هر از گاهی خبر‌هایی درباره ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی «سن‌پطرزبورگ» منتشر می‌شد که پس از گمانه‌زنی‌های متعدد، مدتی قبل نام رامبد جوان خیلی جدی‌تر به عنوان کارگردان این فیلم مطرح شد.

به گزارش ایسنا، جوان در گفت‌وگویی با بیان اینکه کارگردانی این فیلم را پذیرفته، گفت: فیلمنامه «سن‌پطرزبورگ ۲» هنوز نوشته نشده و پیمان (قاسم‌خانی) آن را خواهد نوشت. حمید اعتباریان هم تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارد و فیلم را سال آینده خواهیم ساخت.

«سن‌پطرزبورگ» سال ۱۳۸۸ به کارگردانی بهروز افخمی و با بازی پیمان قاسم‌خانی و محسن تنابنده در نقش دو کاراکتر اصلی فیلم ساخته شد.

همچنین افخمی پس از آنکه مدتی قبل درباره ساخت سری دوم و تغییر کارگردان فیلم خبر‌هایی منتشر شده بود، گفت: اتفاق خوبی است و امیدوارم موفق باشند.
او در پاسخ به اینکه آیا قصد نداشته خودش قسمت دوم فیلم را بسازد، گفت: نه، چون فکر می‌کنم بازیگران فیلم یعنی پیمان و محسن برای نقش‌هایی که بازی می‌کردند زیادی سن و سال‌دار شدند و دیگر نقش آن شارلاتان‌های بانمک در اوایل میانسالی به آن‌ها نمی‌خورد. البته در این سال‌ها چند بار با آقای اعتباریان (تهیه‌کننده) صحبت کرده بودیم، ولی تا قبل از اینکه بازیگر‌ها به سن‌و سالی برسند داستان خوبی پیدا نکردیم. با این حال امیدوارم این بار به ساخت قسمت دوم «سن‌پطرزبورگ» به نتیجه برسد.

ارسال نظر