چرا تیم‌ها با بیرانوند قرارداد نمی‌بندند؟

۱۴۰۳/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۸:۰۱
کد خبر: ۳۱۶۰۵۹
چرا تیم‌ها با بیرانوند قرارداد نمی‌بندند؟

در شرایطی که تکلیف بیرانوند و پرسپولیس هنوز مشخص نشده باشگاه با در نظر گرفتن اینکه امکان برنگشتن بیرو بالاست دنبال گزینه مناسب برای جانشینی او هم می‌گردد.

بعد از فسخ یکطرفه قرارداد بیرانوند و پرسپولیس، علیرضا به عنوان گلر شماره یک تیم ملی مذاکرات خوبی را با تراکتور و مالک این باشگاه انجام داد تا راهی این تیم شود. با اینکه قرار بود آخر هفته قبل در مورد دروازه پرسپولیس تعیین تکلیف شود اما ظاهراً باز هم این ماجرا کش آمده و حداقل تا آخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین، آخرین شنیده‌ها حاکی از این است که مدیران باشگاه پرسپولیس تا پایان هفته جاری منتظر عذرخواهی رسمی بیرانوند برای بازگشت می‌مانند و اگر چنین اتفاقی رخ نداد سراغ گزینه‌های خود و ادامه شکایت از بیرانوند خواهند رفت.

پشیمانی یا عملی نشدن وعده های هوادار متمول تراکتور؟

مدیران تراکتور که با یک پیشنهاد بسیار سنگین و وسوسه انگیز به سراغ بیرانوند رفته بودند، در چند مرحله با گلر ملی پوش پرسپولیس مذاکره کردند تا بمب نقل و انتقالات را هم در تبریز منفجر کنند. علیرضا با این حال تا چند روز قبل به دنبال بازگشت به پرسپولیس بود و دوست داشت با قرارداد جدید در تیمش بماند. درخواستی که با مخالفت مدیران پرسپولیس مواجه شد تا مشخص شود باشگاه پرسپولیس دیگر بیرانوند را نمی خواهد. بعد از اینکه پروسه بازگشت بیرانوند به پرسپولیس به بن بست خورد، وکیل علیرضا روز جمعه دوباره با یکی از مدیران تراکتور نشستی را برگزار کرد تا کارهای مربوط به انتقال او به این تیم را نهایی کند. با این حال طی چند ساعت همه چیز عوض شد و ورق کاملا برگشت. مالک و مدیران ارشد تراکتور از قبل به بیرانوند قول هایی داده بودند که هنوز آن ها را عملی نکردند. مالک متمول تراکتور قرار بود پولی را به عنوان پیش پرداخت به صورت نقد به بیرانوند بدهد ولی این اتفاق رخ نداد و بیرانوند هم از این ماجرا بسیار ناراحت شد. قرار بود خود عیلرضا هم عصر جمعه راهی دفتر باشگاه تراکتور در تهران شود ولی به دلیل بدقولی مدیران این باشگاه، این کار را انجام نداد. به نظر می رسد ماجراهای بیرانوند و انتخاب تیم آینده او و همچنین موضوع شکایت باشگاه پرسپولیس از این ستاره ملی پوش طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت و باید منتظر ماند و دید که تکلیف بیرانوند برای فصل آینده چه خواهد شد.

خطر از دست رفتن پیراهن تیم ملی!

در صورتی که پرسپولیس از بیرانوند شکایت کند مکن است نتیجه دادگاه تاثیر بزرگی روی دوران حرفه ای بیرانوند بگذارد. روز 20 تیر دادگاه شکایت پرسپولیس از بیرانوند خواهد بود و اگر گلر یک تیم ملی محکوک شود شاید با محرومیتی 4 الی 6 ماهه روبرو شود و نه تنها یک فصلش در لیگ برتر از دست خواهد رفت شاید با توجه به بازی هایی که تیم ملی پیش رو دارد جایگاهش را در تیم ملی نیز از دست بدهد.

2 گزینه خارجی، 1 داخلی در لیست انتظار

پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند یک گزینه داخلی و یکی دو گزینه خارجی مد نظر دارد و مذاکرات مقدماتی با آنها را پیش برده است. آنها ابتدا سراغ گزینه اول و آخر داخلی خود یعنی محمدرضا اخباری رفتند که چند فصل برای تراکتور بازی کرد و فصل گذشته گلر گل‌گهر سیرجان بود. واقعیت اینکه اخباری همچنان با باشگاه سیرجانی قرارداد دارد اما با توجه به وجود بند فسخی در قراردادش باید شرایط جدایی او فراهم شود. از طرفی اخباری برای مذاکره نهایی با پرسپولیس منتظر تعیین تکلیف و آخرین وضعیت بیرانوند است چرا که نمی‌خواهد در تیمی بازی کند که با حضور بیرانوند احتمال نیمکت نشینی‌اش بالا می‌رود. از سوی دیگر این دروازه‌بان برای دریافت رضایتنامه خود باید مبلغ سنگینی را به گل‌گهر پرداخت کند و به همین خاطر فعلاً وارد مذاکره با باشگاه سیرجانی نشده است. همچنین باید در نظر داشت باشگاه پرسپولیس احمد گوهری را نیز در اختیار دارد و شاید پس از یک فصل حضور قرضی در آلومینیوم او را برگرداند که این مسأله هم به ماجرای بیرانوند گره خورده است. همچنین شنیده شده باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد در صورت جدایی قطعی گوهری و پیوستن احتمالی‌اش به باشگاه اراکی دروازه‌بان دیگری را از کشورهای آسیای میانه یا اروپایی به خدمت بگیرد. فعلاً تنها چیزی که می‌توان گفت اینکه در صورت قطعی شدن جدایی بیرانوند اخباری گزینه نخست پرسپولیس خواهد بود و همزمان با در نظر داشتن این گزینه مذاکره با دو گلر خارجی نیز جریان دارد تا باشگاه پرسپولیس زمان کمتری را برای تعیین دروازه‌بان‌های فصل آینده صرف کند.

ارسال نظر