مشکل گولسیانی و پرسپولیس چیست؟

۱۴۰۳/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۶۳۲۷
مشکل گولسیانی و پرسپولیس چیست؟

باشگاه پرسپولیس و گیورگی گولسیانی برای تمدید قرارداد از نظر مالی دچار اختلاف شده‌اند.

گیورگی گولسیانی یکی از مدافعانی است که باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد با او است. اگرچه تا قبل از رقابت های یورو ۲۰۲۴ سرخ پوشان به واسطه مصدومیت کهنه این بازیکن برای تمدید قرارداد تردیدهایی داشتند، اما پس از درخشش گیورگی در ترکیب تیم ملی گرجستان و درخششی که در بازی با پرتغال داشت، نظر مدیران باشگاه عوض شد و تصمیم بر این شد تا قرارداد این مدافع ملی پوش تمدید شود. ضمن این که هواداران پرسپولیس نیز به واسطه درخشش این بازیکن در دو فصل گذشته و به ویژه در دربی ها از همان ابتدا خواهان ادامه همکاری با گولسیانی بودند.

به گزارش خبرآنلاین، تمام این مسائل دست به دست هم داد تا بخش روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس به شکل مستقیم با گولسیانی مذاکره کند.

مذاکرات به شکل تلفنی پیش رفته اما هنوز این بازیکن برای تمدید قرارداد اقدامی انجام نداده است. شرط گولسیانی پرداخت مطالباتش است. شرطی که تمام بازیکنان داشتند و البته چند روز قبل این مطالبات به شکل کامل به تمام سرخ پوشان پرداخت شد. از این رو باشگاه به او اعلام کرده طلب او آماده است و او به محض ورود به ایران می تواند دریافقتی داشته باشد. اما اختلاف اصلی طرفین به مبلغ این بدهی است. گویا گولسیانی عدد و رقمی را در ذهن دارد که بیشتر از حساب های بخش مالی باشگاه است و به همین دلیل دو طرف درحال ارسال مدارک مالی به یکدیگر برای رسیدن به رقم یکسان هستند. به همین دلیل گیورگی هنوز به ایران برنگشته است.

طبق خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس مشکلی در این زمینه وجود ندارد و به زودی شاهد حضور گولسیانی در ایران برای تمدید قرارداد خواهیم بود. هرچند با توجه به فشردگی رقابت های یورو و نیازی که این بازیکن برای استراحت و ریکاوری دارد، بعید است او از روز شنبه در دور جدید تمرینات پرسپولیس حاضر باشد.

ارسال نظر