بايد با همدلي براي پيشرفت ايران اسلامي تلاش كرد

۱۴۰۳/۰۴/۲۱ - ۰۰:۱۰:۴۳
کد خبر: ۳۱۶۳۴۹

دبير شوراي نگهبان با قدرداني از حضور حماسي و مسوولانه مردم ايران در انتخابات، به مسعود پزشكيان به عنوان رييس‌جمهوري اسلامي ايران تبريك گفت و براي وي در خدمت به مردم آرزوي توفيق كرد.

دبير شوراي نگهبان با قدرداني از حضور حماسي و مسوولانه مردم ايران در انتخابات، به مسعود پزشكيان به عنوان رييس‌جمهوري اسلامي ايران تبريك گفت و براي وي در خدمت به مردم آرزوي توفيق كرد.

آيت‌الله احمد جنتي دبير شوراي نگهبان در ابتداي جلسه (روز چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳) اين شورا ضمن عرض تسليت به مناسبت فرارسيدن ماه محرم و آرزوي قبولي عزاداري‌ها، از خداوند خواست كه به بركت اين عزاداري‌ها توفيق استقامت در مسير حق را به همه عنايت فرمايد. وي سپس بيان داشت: عزاداري براي امام حسين (ع) سرمايه عظيم فرهنگي امت اسلام است كه با مجاهدت‌هاي مومنانه ماندگار شده و مانند چشم‌هاي جوشان، موجب رشد معنويت در جامعه مي‌شود. آيت‌الله جنتي خاطرنشان كرد: دشمنان حقيقت، در طول تاريخ براي مقابله با فرهنگ عاشورا، روش‌هاي متفاوتي در پيش گرفتند، اما مهم‌ترين حربه آنها تحريف بود؛ به همين دليل مبارزه با تحريف واقعه عاشورا از مهم‌ترين وظايف فعالان فرهنگي اين عرصه است. دبير شوراي نگهبان در بخش دوم صحبت‌هايش درباره مرحله دوم انتخابات رياست‌جمهوري كه روز جمعه ۱۵ تير برگزار و رييس‌جمهور منتخب مشخص شد، گفت: مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور و معنادار مردم فهيم ايران اسلامي برگزار شد و يك پيروزي بزرگ براي ملت رشيد ايران و يك ناكامي بزرگ در پرونده بدخواهان ايران ثبت شد. وي تك‌تك آراي مردم ايران را اسناد حقانيت جمهوري اسلامي ايران دانست و تاكيد كرد: شوراي نگهبان هميشه نشان داده با پاي‌بندي به الگوي مردم‌سالاري ديني از آراي مردم به عنوان حق‌الناس حراست مي‌كند. آيت‌الله جنتي در ادامه از حضور حماسي و مسوولانه مردم ايران در انتخابات قدرداني كرد و به پزشكيان به عنوان رييس‌جمهوري اسلامي ايران تبريك گفت و براي وي در خدمت به مردم شريف ايران آرزوي توفيق كرد. دبير شوراي نگهبان در پايان عنوان كرد: اكنون رقابت‌هاي انتخاباتي بايد جاي خود را به همدلي و تلاش براي پيشرفت و سربلندي ايران بدهد و حل مشكلات كشور و به ويژه مشكلات اقتصادي مردم، بايد سرلوحه فعاليت‌هاي سه قوه قرار گيرد.

ارسال نظر