بیرانوند راهی هلند می شود؟

۱۴۰۳/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۵:۰۱
کد خبر: ۳۱۶۴۰۶
بیرانوند راهی هلند می شود؟

علیرضا بیرانوند این روزها در کانون توجه لیگ برتر ایران قرار دارد. بعد از فسخ پرحاشیه این بازیکن با تیم پرسپولیس و شایعه انتقالش به تراکتور، حالا اخبار تازه‌ای از او به گوش می‌رسد.

این دروازه‌بان که این فصل عملاً با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو بوده، اولویت اولش را حضور در خارج از ایران قرار داده و به نظر می‌رسد یکی از مقاصد احتمالی این بازیکن، حضور مجدد در فوتبال اروپا باشد.

به گزارش خبرآنلاین، شب گذشته رسانه‌ها از پیشنهاد جدید هلندی‌ها برای بیرانوند خبر دادند. براساس آخرین اطلاعات بدست آمده توسط خبرنگار ایران ورزشی، بیرانوند هفته گذشته با علاقه‌مندی تیم والویک هلند روبه‌رو شده اما این مذاکره به مرحله نهایی نرسیده و با توجه به درخواست مالی بسیار زیادش، باشگاه هلندی عملاً از پیشنهاد خود عقب‌نشینی کرده است. او که در یک مقطع حضور ناموفقی در فوتبال اروپا داشته، حالا می‌داند جای ریسک ندارد و شاید همین موضوع باعث شده تا نسبت به حضور در فوتبال هلند دچار تردید شود.

با توجه به شرایط فسخ قرارداد بیرو، مشتریان لیگ برتری او هم در چند روز گذشته عقب‌نشینی کردند و حالا بیرانوند در بلاتکلیفی کامل است. این موضوع می‌تواند در مسیر فوتبال ملی بیرانوند هم تأثیر بگذارد و با توجه به شرایط سنی فعلی‌اش تقریباً جای اشتباه ندارد.

روایت دیگری که از علیرضا بیرانوند مطرح شده، علاقه او به بازگشت مجدد به پرسپولیس است اما در این میان مخالفان زیادی را در بدنه مدیریتی و تیمی باشگاه پرسپولیس دارد و همین موضوع موجب شده که تاکنون باشگاه پرسپولیس نتواند مسیر بازگشت بیرو را هموار کند.

هرچند گاریدو بر حضور این دروازه‌بان اصرار دارد و حتی درویش هم بی‌میل به بازگشتش نیست اما بیرانوند خواستار افزایش مبلغ قرارداد جدیدش شده که این موضوع با واکنش منفی هم‌تیمی‌ها و کادر مدیریتی باشگاه همراه شده است.

ارسال نظر