كشف يك تن ترياك در مرز سراوان

۱۴۰۳/۰۴/۲۳ - ۰۲:۱۲:۰۷
کد خبر: ۳۱۶۴۸۵
كشف يك تن ترياك در مرز سراوان

فرمانده مرزباني فراجا از هوشياري و موفقيت مرزبانان و كشف يك تن مواد افيوني از نوع ترياك در مرزهاي جنوبي استان سيستان و بلوچستان خبر داد.

فرمانده مرزباني فراجا از هوشياري و موفقيت مرزبانان و كشف يك تن مواد افيوني از نوع ترياك در مرزهاي جنوبي استان سيستان و بلوچستان خبر داد. سردار احمدعلي گودرزي در تشريح اين خبر گفت: در راستاي كنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر، مرزداران استان سيستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتي و رصد تحركات در مناطق مرزي، به سرنخ‌هايي از قصد قاچاقچيان براي ورود محموله سنگين موادمخدر از منطقه مرزي حوزه هنگ مرزي سراوان دست يافتند و با برنامه‌ريزي دقيق عملياتي و تشديد اقدامات كنترلي، انهدام اين باند قاچاق مواد افيوني را در دستور كار قرار دادند. فرمانده مرزباني فراجا تصريح كرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي مسيرهاي احتمالي تردد قاچاقچيان و همچنين زمان برنامه‌ريزي شده براي انتقال محموله موادمخدر به عمق كشور مشخص شد و مرزداران هنگ مرزي سراوان در قالب چندين تيم پوششي و عملياتي با اجراي هدفمند كمين منطقه مورد نظر را در كنترل خود قرار دادند و با هدايت عملياتي و پشتيباني اطلاعاتي مرزباني استان توانستند، محموله موادمخدر را كشف كنند. سردار گودرزي ادامه داد: سوداگران مرگ به محض مشاهده ماموران، اقدام به تيراندازي كرده كه ماموران نيز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاكتيك عملياتي مناسب مقابله به مثل كرده و به علت حجم زياد آتش ماموران، قاچاقچيان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ ديده و با برجا گذاشتن محموله موادمخدر به سمت خاك كشور مقابل متواري شدند.
او افزود: مرزداران در اين عمليات موفق شدند، ضمن توقيف يك دستگاه خودرو و مهار ۸ راس دواب (چهارپا)، مقدار يك تن مواد مخدر از نوع ترياك را به همراه يك قبضه سلاح و يك دستگاه بيسيم دستي كشف كنند.

ارسال نظر