هزينه صدور گذرنامه زيارتي ۶۵ هزار تومان است

۱۴۰۳/۰۴/۲۸ - ۰۱:۱۵:۲۹
کد خبر: ۳۱۶۸۰۳
هزينه صدور گذرنامه زيارتي ۶۵ هزار تومان است

رييس پليس مهاجرت و گذرنامه تهران بزرگ از شهروندان خواست كه براي زيارت عتبات در ايام اربعين حداقل ۱۰ روز زودتر از زمان سفر درخواست خود را در سامانه پليس من ثبت كنند. سرهنگ غلامحسين زراعت كار گفت: شهروندان مي‌توانند با گذرنامه بين المللي به سفر اربعين بروند.

رييس پليس مهاجرت و گذرنامه تهران بزرگ از شهروندان خواست كه براي زيارت عتبات در ايام اربعين حداقل ۱۰ روز زودتر از زمان سفر درخواست خود را در سامانه پليس من ثبت كنند. سرهنگ غلامحسين زراعت كار گفت: شهروندان مي‌توانند با گذرنامه بين المللي به سفر اربعين بروند. خدمات مربوط به اين گذرنامه در ۱۱۳ مركز پليس + ۱۰ ارايه مي‌شود.

او درباره دريافت گذرنامه زيارتي نيز گفت: مردم براي دريافت گذرنامه زيارتي بايد به برنامه كاربردي پليس من در فضاي مجازي مراجعه و به سهولت درخواست خود را ثبت كنند كه پس از بررسي‌هاي لازم، ظرف ۷۲ ساعت گذرنامه زيارتي خود را دريافت كنند. خواهشي كه از پايتخت نشينان داريم اين است كه دريافت گذرنامه زيارتي خود را به روزهاي منتهي به سفر موكول نكرده و از همين امروز درخواست‌هاي خود را ثبت كنند تا همه شيفتگان و عاشقان اباعبدالله از اين زيارت معنوي بهره‌مند شوند. سرهنگ زراعت كار با بيان اينكه گذرنامه از لحظه‌اي كه شهروند مي‌خواهد از كشور خارج شود بايد شش ماه اعتبار داشته باشد، گفت: افراد داراي گذرنامه‌هاي زيارتي كه پارسال آن را گرفته‌اند، مشكلي براي حضور در مراسم اربعين ندارند. هزينه صدور گذرنامه ۶۵ هزار تومان و معادل يك هفتم هزينه گذرنامه  بين المللي است و به مانند گذرنامه‌هاي عادي تا پنج سال اعتبار دارد.

ارسال نظر