بازديد كارشناسان بورس انرژي از شركت پالايش نفت امام خميني (ره) شازند

۱۴۰۳/۰۴/۳۱ - ۰۱:۳۷:۵۲
کد خبر: ۳۱۶۹۸۰

جمعي از مسوولان و كارشناسان بورس انرژي و كالاي كشور در قالب طرح اردوهاي راهيان پيشرفت و با هدف تحقق منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) مبني بر جهاد تبيين و بازگو نمودن دستاوردهاي ارزشمند و اميدآفرين نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، از شركت پالايش نفت امام خميني (ره) شازند بازديد به عمل آوردند و از نزديك در جريان تلاش شبانه‌روزي متخصصان پالايشگاه، فرآيند فعاليت‌ها، توليدات و محصولات اين قطب بزرگ صنعتي قرار گرفتند.

جمعي از مسوولان و كارشناسان بورس انرژي و كالاي كشور در قالب طرح اردوهاي راهيان پيشرفت و با هدف تحقق منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) مبني بر جهاد تبيين و بازگو نمودن دستاوردهاي ارزشمند و اميدآفرين نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، از شركت پالايش نفت امام خميني (ره) شازند بازديد به عمل آوردند و از نزديك در جريان تلاش شبانه‌روزي متخصصان پالايشگاه، فرآيند فعاليت‌ها، توليدات و محصولات اين قطب بزرگ صنعتي قرار گرفتند. در اين بازديد و در جلسه‌اي كه به همين منظور در سالن كنفرانس شهداي مدافع حرم پالايشگاه برگزار شد، مهندس رجبي، مديرعامل پالايشگاه ضمن خيرمقدم به ميهمانان حاضر گفت: شركت پالايش نفت امام خميني (ره) شازند از مهم‌ترين شركت‌هاي پالايشي كشور محسوب مي‌شود و همكاران ما با تخصص‌هاي فني بالا، پيچيده‌ترين، دقيق‌ترين و سخت‌ترين كارهاي عملياتي را براي توليد محصولات مهم و استراتژيك انجام مي‌دهند كه جزو افتخارات صنعت نفت كشور است .

وي بيان داشت: الحمدلله دانش، توان و تجربه در كشور ما موج مي‌زند و اين نه يك شعار، بلكه واقعيتي محض است و كشور ما با داشتن جواناني فرهيخته، متكي به خود و بي‌نياز است . مديرعامل پالايشگاه تصريح كرد: تعاملات ما با بورس انرژي و كالا بسيار مطلوب است، اما اگر برخي قوانين و مقررات موجود، تسهيل و روان‌تر شود، سرعت پيشرفت كشور افزايش خواهد يافت و من اميدوارم همگي با اراده، هوش، توان و ابتكار بيشتر دست در دست يكديگر تلاش نماييم تا كشورمان را به بهترين نحو بسازيم . در بخش ديگري از اين جلسه مهندس محمد احمدي، معاونت عمليات و نظارت بر بازاريابي بورس انرژي و كالا با ابراز خشنودي از حضور در جمع متخصصان و كاركنان پالايشگاه امام خميني (ره) شازند گفت: اين پالايشگاه به عنوان يكي از عرضه‌كنندگان برتر در بورس انرژي و كالا مطرح مي‌باشد كه 98 درصد عرضه‌هايش منجر به معامله مي‌شود و اين عملكرد خوب، شايسته قدرداني است . وي افزود: ما در بورس انرژي و كالا ابزارهاي كمك‌كننده‌اي مانند گواهي سپرده داريم كه مي‌تواند به فرآيند فروش كمك كند و پالايشگاه‌ها مي‌توانند از اين ابزارها در فرآيند فروش فرآورده‌هاي خود بهره بگيرند . 

ارسال نظر