وسوسه ستاره جوان پرسپولیس توسط یک باشگاه متمول

۱۴۰۳/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۲:۰۱
کد خبر: ۳۱۷۰۰۴
وسوسه ستاره جوان پرسپولیس توسط یک باشگاه متمول

یکی از باشگاه‌هایی که در فصل نقل و انتقالات چند بازکین شاخص جذب کرده به محمد عمری پیشنهاد وسوسه انگیزی داده است.

محمد عمری ستاره فصل قبل پرسپولیس که در فصل زمستان مجبور شد به خاطر گذراندن خدمت سربازی خود به ملوان برود دنبال انجام مقدمات کسر مدت خدمت خود رفته تا در شروع فصل پیش رو و قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات به پرسپولیس برگردد.

به گزارش خبرورزشی، عجیب اینکه یکی از باشگاه‌های متمول لیگ برتری اخیرا به پای محمد عمری نشسته و به این بازیکن که دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد پیشنهاد ۳۵ میلیارد تومانی داده است. این باشگاه با اغوا کردن عمری به او گفته قراردادت با پرسپولیس را فسخ کن و حتی اگر جریمه یا محروم بشوی نیز قرارداد ۳۵ میلیارد تومانی برایت محفوظ خواهد بود.

عمری ۲۴ سال سن دارد و باشگاه مد نظر احتمالا دنبال عقد قرارداد دو سه ساله با این بازیکن خواهد بود. این باشگاه می داند اگر عمری مثلا محکوم به پرداخت غرامت دو میلیارد تومانی یا چهار ماه محرومیت شود در نهایت می تواند برای مدتی طولانی از این بازیکن و توانمندی هایش بهره ببرد.

این پیشنهاد وسوسه برانگیز در حالی به عمری داده شده که قرارداد این بازیکن با پرسپولیس زیر۲ میلیارد تومان است و حالا باشگاه متمول لیگ برتری به عنوان مشتری پر و پا قرص این بازیکن چیزی بیشتر از ۱۷ برابر رقم پرسپولیس را به او پیشنهاد داده است و حتما عمری هم پیش خودش فکر می کند حتی اگر چهار ماه محروم یا چند میلیارد تومان جریمه شود نیز بستن چنین قراردادی از نظر مادی بسیار ارزش خواهد داشت و حالا مشابه چنین اتفاقی می‌تواند چالش تازه ای برای باشگاه های فوتبال ایران باشد.

ارسال نظر