وضعیت دروازه‌بان پرسپولیس چه زمانی مشخص می‌شود؟

۱۴۰۳/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۷۱۱۱
وضعیت دروازه‌بان پرسپولیس چه زمانی مشخص می‌شود؟

احمد گوهری یکی از بازیکنانی است که جدایی اش از پرسپولیس قطعی به نظر می رسد.

احمد گوهری یکی از بازیکنانی است که جدایی اش از پرسپولیس قطعی به نظر می رسد.

به گزارش خبرورزشی، احمد گوهری یکی از بازیکنانی است که فصل قبل به شکل قرضی راهی تیم آلومینیوم اراک شد و پس از پایان رقابت های لیگ ۲۳ با توجه به قراردادی که با باشگاه پرسپولیس دارد باید برای آینده فوتبالی اش تصمیم بگیرد.

صمیم گوهری برای جدایی از پرسپولیس به حدی جدی است که او طی همین چند هفته اخیر دو بار در ساختمان باشگاه حاضر شده و خواستار دریافت رضایت نامه اش از باشگاه شده و البته که باشگاه نیز همه چیز را به بعد از جذب دروازه بان اول تیم موکول کرده است.

در همین ارتباط خبردار شدیم با توجه به مذاکراتی که باشگاه پرسپولیس با چند گزینه خارجی داشته؛ قرار است ایجنت گوهری فردا در ساختمان باشگاه حاضر شده و در مورد آینده این دروازه بان تعیین تکلیف کند. جالب اینجاست که گویا باشگاه آلومینوم اراک تمایلی برای ادامه همکاری با گوهری ندارد و جالب تر این که هیچ پیشنهاد رسمی نیز از سوی دیگر باشگاه های لیگ برتری برای دراختیار گرفتن گوهری به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده است.

شنیده می شود گوهری در مذاکراتی که با یکی از باشگاه های لیگ برتری داشته به آن ها اعلام کرده خودش رضایت نامه اش را از باشگاه پرسپولیس می گیرد تا باشگاه مقصد هزینه ای برای این انتقال پرداخت نکند. آن هم درحالی که باشگاه پرسپولیس تحت هیچ شرایطی نمی خواهند رضایت نامه گوهری را مجانی برای او صادر کنند و قطعا از او مبلغی را دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر