حملات موشکی حزب‌الله لبنان به یک شهرک صهیونیست‌نشین

۱۴۰۳/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۵:۰۲
کد خبر: ۳۱۷۱۶۲
حملات موشکی حزب‌الله لبنان به یک شهرک صهیونیست‌نشین

مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به حملات اشغالگران به روستاهای جنوبی و غیرنظامیان و در حمایت از مقاومت و مردم فلسطین، مجموعه‌ای از عملیات‌ها را با هدف قرار دادن چندین شهرک و موضع صهیونیست‌ها انجام داد.

مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله - شامگاه دوشنبه اعلام کرد که در پاسخ به حمله دشمن به غیرنظامیان در شهرک «حانین» در شهرستان «بنت جبیل» در جنوب کشور، برای اولین بار شهرک «تسوریال» در الجلیل را با ده‌ها موشک «کاتیوشا» بمباران کرده است.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش المیادین به نقل از رسانه‌های عبری، ۲ صهیونیست بر اثر اصابت راکت در «تسوریال» در شمال اراضی اشغالی زخمی شدند.

در حالی که وبگاه عبری «واللا» اشاره کرد که موشک‌های حزب‌الله لبنان به «تسوریال» رسید و منجر به آسیب‌هایی به یک ساختمان شد.

این در حالی است که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در ۱۷ ژوئیه به مناسبت دهم محرم تاکید کرد که «هدف‌گیری مداوم غیرنظامیان، مقاومت را به پرتاب موشک و هدف قرار دادن شهرک‌های جدیدی که قبلاً هدف قرار نگرفته‌اند، سوق می‌دهد».

در این راستا مقاومت در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که در پاسخ به حملات دشمن اسرائیلی به روستاها و خانه‌های امن جنوبی، ساختمان‌های مورد استفاده سربازان دشمن در شهرک «المناره» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و مستقیماً این حملات به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

به همین ترتیب، حزب‌الله در پاسخ به حملات دشمن صهیونیستی به روستاها و خانه‌های امن جنوبی به‌ویژه در شهرک خیام در جنوب لبنان، عملیات‌های دیگری را نیز انجام داد و ساختمان‌های مورد استفاده سربازان دشمن در شهرک «متولا» را هدف قرار داد.

ارسال نظر