چرا همسان‌سازی حقوق‌ها شامل بازنشستگان کارگری نشد؟

۱۴۰۳/۰۵/۰۲ - ۱۸:۴۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۷۱۸۷
چرا همسان‌سازی حقوق‌ها شامل بازنشستگان کارگری نشد؟

سرپرست ریاست جمهوری، آیین‌‌نامه متناسب‌‌سازی حقوق بازنشستگان را ابلاغ کرد که بازهم بازنشستگان کارگری را شامل نشد و اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان فعلا برای گروه‌های تامین اجتماعی، لشکری، کشوری و صندوق فولاد است.

دهقان کیا سرپرست ریاست جمهوری، آیین‌‌نامه متناسب‌‌سازی حقوق بازنشستگان را ابلاغ کرد که بازهم بازنشستگان کارگری را شامل نشد و اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان فعلا برای گروه‌های تامین اجتماعی، لشکری، کشوری و صندوق فولاد است.

به گزارش تجارت‌نیوزو به نقل از چندثانیه، علی دهقان کیا، رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران در این رابطه گفت: هنوز تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری تعیین نشده و روز گذشته اولین جلسه برای رسیدگی به این موضوع برگزار شد.

به گفته وی، از آنجایی که بازنشستگان کارگری در دسته حداقل‌بگیران هستند و از نظر معیشتی شرایط نامناسبی دارند، پیگیری موضوع همسان‌سازی آنها در اولویت است.

رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران تاکید کرد: یکی از دلایل اصلی عدم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری کمبود منابع مالی و بحران صندوق‌های بازنشستگی است که باید راه‌حل جدی برای آن یافت.

وی در پایان تاکید کرد: باید تا پایان سال ۱۴۰۳ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری به نتیجه برسد. تا بخشی از مشکلات شدید معیشتی این گروه از بازنشستگان حل شود.

ارسال نظر