رييس‌جمهور منتخب:

رضايت مردم شاخص مديريت ما است

۱۴۰۳/۰۵/۰۳ - ۰۰:۴۸:۲۸
کد خبر: ۳۱۷۲۱۰
رضايت مردم شاخص مديريت ما است

رييس‌جمهور منتخب گفت: ما بايد كابينه وفاق ملي انتخاب كنيم و كاري كنيم وفاقي كه از آن حرف مي‌زديم و شعار اينكه كشور با يك گروه و جناح اداره نمي‌شود را محقق كنيم.

رييس‌جمهور منتخب گفت: ما بايد كابينه وفاق ملي انتخاب كنيم و كاري كنيم وفاقي كه از آن حرف مي‌زديم و شعار اينكه كشور با يك گروه و جناح اداره نمي‌شود را محقق كنيم.
مسعود پزشكيان در ديدار با اعضاي ستادهاي مردمي خود اظهار كرد: وقتي شور و شوق شما را مي‌بينم بار سنگيني بر دوش خود احساس مي‌كنم كه خيلي سخت است.
وي ادامه داد: يكي از مشكلات من اين است كه همه عزيزان مي‌خواهند من را ببينند و من هم جسارت نمي‌كنم كسي را نبينم، ولي چگونه بايد جواب همه را بدهم؟ اينگونه نيست كه من چون رييس‌جمهور شدم عوض شده‌ام، من همان آدم سابق هستم اما نمي‌توانم همه را ببينم. خيلي‌ها گله مي‌كنند كه گم شده‌اي و جواب نمي‌دهي ولي من الان شب و روز ندارم. من در خدمت همه هستم.

وي ادامه داد: انتخاب مسوولان به يك معضل تبديل شده است. ما شعار انتخاب برتر داده ايم و به همه مي‌گوييم كمك كنيد و همه آدم‌هاي خودشان را معرفي مي‌كنند و نمي‌دانم بايد چه كنيم. ما بايد كابينه وفاق ملي انتخاب كنيم و كاري كنيم وفاقي كه از آن حرف مي‌زديم و شعار اينكه كشور با يك گروه و جناح اداره نمي‌شود را محقق كرده و پايبند شويم كه نكند يك گروه و دسته و جناح شويم.

پزشكيان اضافه كرد: بايد كابينه‌اي شكل دهيم كه افراد باتجريه، باعلم و صادق در آن باشند و كابينه‌اي تشكيل دهيم تا به سمت سياست‌هايي كه رهبري تعيين كرده‌اند، حركت كنيم. به همه گفته ايم شاخص ارايه كرده و رزومه افراد را به ما بدهند، هر كسي بخواهد در دولت مسوول شود، يك اصل را با آنها توافق مي‌كنيم كه اگر خلاف آن باشد قبول نمي‌كنيم و آن رضايت مردم است. اگر در اداره‌اي كسي به اسم ما مي‌خواهد خدمت كند، بايد مردم را راضي كند. رضايت مردم شاخص مديريت ما است.

رييس‌جمهور منتخب همچنين بيان كرد: بايد كاري كنيم كه اين مردم از رفتار و گفتار و كردار ما احساس رضايت كنند نه احساس نارضايتي.
پزشكيان بيان كرد: امام حسين (ع) گفت مگر نمي‌بيندي به حق عمل نمي‌كنند و باطل را اجرا مي‌كنند. او گفت من دنبال امر به معروف هستم. او براي حق قيام كرد و شهيد شد. اگر تابع هواي نفس بشويم و جناحي عمل كنيم، به ضلالت مي‌افتيم. حق صراط مستقيم است. صراط مستقيم يعني همه دست به دست هم دهيم.
وي خاطرنشان كرد: شرايط كشور خوب نيست. به‌شدت تحريم هستيم. مشكل داريم و اين مشكلات اول به اختلاف‌هاي ما برمي‌گردد. اگر قرار است با قدرت بمانيم و مشت محكمي به دهن آنها بزنيم بايد همه متحد شويم و همه دست به دست هم دهيم و عزت و غرور خود را به دنيا نشان دهيم. اگر با هم شويم مي‌توانيم بايستيم. اگر نخبگان، عالمان و كارشناسان در صحنه باشند و به آنها احترام بگذاريم مي‌توانيم اين كشتي را به ساحل نجات برسانيم ولي اگر بخواهيم اين‌ها را حذف كنيم، مشكل پيدا خواهيم كرد. آنها نمي‌خواهند ما سر پاي خود بايستيم و مستقل شويم. ما در كشور بايد با هم باشيم و دنبال حق باشيم. حق حقوق فردي، اجتماعي، مذهبي، قوميتي و جنسيتي است.

وي خاطرنشان كرد: حق وسيع است ولي وقتي مي‌خواهيم به قوميت و جنسيت برسيم، حق تنگ مي‌شود. بايد بتوانيم حق را درست ايفا كنيم. همه دعواها سر اين است. نبايد تابع نفس و غرور خود شويم. نبايد اجازه دهيم سركشي ما را از حق دور كند. خيلي بايد مراقب هواي نفس خود باشيم. من را آنقدر بزرگ نكنيد كه فكر كنم كسي شده‌ام. من نماينده شما شده‌ام تا دنبال حق شما بروم. شما به من اعتماد كرده و راي داديد و لطف كرديد و من خود را متعهد به حرف‌هايي كه زده‌ام مي‌دانم. من وعده عدد و رقمي نداده‌ام بلكه گفته‌ام پيگير حقوق شما خواهم شد. دعوا نخواهم كرد. دروغ نمي‌گويم. دنبال مشكل مردم و محرومان خواهم بود و تا پاي جان سر حرف خودم هستم. نبايد زور بگوييم بلكه صدا و حامي مظلوم باشيم، اين دستور خداست و راه امام علي است.

پزشكيان افزود: نبايد حق كسي را ضايع كنيم. وظيفه داريم با ظالم در همه جا دشمني كنيم چه در دنيا چه در اين ممكلت. هر جايي حق مظلوم را ناديده گرفته‌اند، پشتيبان او باشيم. از حق نهراسيم و آن را بپذيريم و به آن عمل كنيم. امام علي (ع) مي‌گويد حق را به من توصيه كنيد. ما كه در مقابل علي كسي نيستم. من هم ممكن است خطا كنم. در همين ستادهايي كه تشكيل داديد، هرجا ديديد راهي را اشتباه كرديم و حقي را ناديده گرفته و بر اساس عدالت عمل نمي‌كنيم حتما به ما گوشزد كنيد. اين ارتباط را تنگاتنگ مي‌توانيم حفظ كنيم.
وي در پايان گفت: با تمام وجود تلاش مي‌كنيم وحدت و انسجام را برقرار كنيم و خدمتگزار مردم باشيم و اگر دست به دست هم دهيم از اين بحران‌هايي كه براي ما درست كرده‌اند، مي‌توانيم عبور كنيم. به همه مردم، قوميت‌ها، جنسيت‌ها، جوانان و كساني كه به من يا به طرف مقابل راي داده‌اند يا كساني كه راي نداده‌اند مي‌گويم همه بايد براي ايران تلاش كنيم و كشورمان را با قدرت و عزت پيش ببريم.

ارسال نظر