مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان مركزي:

۱۲ طرح راهداري فعال در جاده‌هاي شهرستان دليجان استان مركزي

۱۴۰۳/۰۵/۰۳ - ۰۱:۳۵:۱۷
کد خبر: ۳۱۷۲۳۹

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان مركزي گفت: ۱۲ طرح مختلف راهداري در شبكه راه‌هاي شهرستان دليجان با اعتباري نزديك به ۵۰۰ ميليارد تومان در دست اقدام است.  

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان مركزي گفت: ۱۲ طرح مختلف راهداري در شبكه راه‌هاي شهرستان دليجان با اعتباري نزديك به ۵۰۰ ميليارد تومان در دست اقدام است.  به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي از استان مركزي، مهرداد جهاني، مديركل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي استان مركزي با اشاره به اهميت راه‌هاي شهرستان دليجان و قرار گرفتن در كريدور شمال به جنوب كشور گفت: براي نگهداري و ارتقاي كيفيت و ايمني راه‌هاي شهرستان دليجان، در حال حاضر ۱۲ پروژه مختلف در حوزه اجراي آسفالت، افزايش سطح ايمني و ارايه خدمات مطلوب‌تر به كاربران جاده‌اي در اين شهرستان فعال است. وي مجموع اعتبار اين طرح‌ها را حدود ۵۰۰ ميليارد تومان عنوان كرد و افزود: ۶ پروژه لكه‌گيري و روكش آسفالت، پنج پروژه ايمني و يك پروژه احداث مسجد بين راهي در محورهاي مواصلاتي دليجان در دست اقدام است.

لكه‌گيري و روكش آسفالت محور دليجان - سلفچگان و بلعكس در قالب دو قرارداد با ۱۰۸ ميليارد تومان، لكه‌گيري و روكش آسفالت محور دليجان - اصفهان با ۱۶ ميليارد تومان، روكش آسفالت محور دليجان - محلات با ۳۲ ميليارد تومان، روكش آسفالت محور دليجان - نراق - مشهد اردهال با ۳۲ ميليارد تومان، لكه‌گيري و روكش آسفالت محور سلفچگان - دليجان - محلات با ۲۰۰ ميليارد تومان از جمله اقداماتي است كه به گفته مديركل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي استان مركزي براي ارتقاي رويه آسفالتي راه‌هاي شهرستان دليجان در دست اقدام است. جهاني خاطرنشان كرد: امسال ۹۵ كيلومتر خط‌كشي در راه‌هاي اصلي، فرعي و روستايي شهرستان دليجان انجام شده و هشت كيلومتر حفاظ مياني بتني در محورهاي دليجان - محلات و كمربندي غربي دليجان با پيشرفت فيزيكي ۷۵ درصدي در حال اجراست. احداث يك باب مسجد بين راهي در محور دليجان - اصفهان، اجراي شيب شيرواني در محور دليجان - سلفچگان و بالعكس، ترانشه‌برداري و ايمن‌سازي محور دليجان - نراق - مشهد اردهال و نصب انواع تابلوهاي ايمني در سطح محورهاي مواصلاتي از جمله اقداماتي است كه وي به اجراي آنها نيز اشاره كرد.
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان مركزي در پايان يادآور شد: در نظر داريم براي ارتقاي رويه آسفالتي محور روستايي جاسب، يك لايه روكش آسفالت نيز در تابستان امسال اجرا كنيم.

ارسال نظر