دستگیری مرد ۳ زنه همسرکش در صحنه خودکشی!

۱۴۰۳/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۷۲۶۹
دستگیری مرد ۳ زنه همسرکش در صحنه خودکشی!

مرد تهرانی که به علت حضانت فرزندانش زن سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود دیشب بازداشت شد. روز شنبه ۳۰ تیر ماه سال جاری ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح شنبه قتل زن جوانی در میدان رسالت به ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک گزارش شد. تیمی از کاراگاهان با دستور بازپرس محمدی از دادسرای جنایی تهران به همراه ماموران کلانتری به صحنه جرم اعزام شدند.

رکنا نوشت: ماموران با حضور در صحنه متوجه شدند زن جوانی به نام معصومه اسدبیگی در مقابل محل کارش که یک بوتیک لباس است از ناحیه سر و قفسه سینه هدف ضربات مرگبار چاقو قرار گرفته است. ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتوله به نام معصومه اسدبیگی 49 ساله توسط همسر سابق خود با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

تحقیقات میدانی از شاهدان و همکاران این زن مشخص کرد علت اصلی اختلاف مقتوله با قاتل به نام مسعود بر سر حضانت فرزندانشان بوده است.

در ادامه بازپرس محمدی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد جسد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت خونین در دستور کار تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

گفت و گو با پسر معصومه

پسر مقتوله در گفت و گو با خبرنگار رکنا در پاسخ به سال های جدایی پدر و مادر گفت: پدر و مادر من 13 ساله که از یکدیگر جدا شده اند. خواهر من به خاطر داشتن حق حضانت از سمت مادرم از سال اول جدایی با او زندگی می کرد اما من از سال گذشته که به سن قانونی رسیدم تصمیم گرفتم از پدر خود جدا شوم و با مادرم زندگی کنم.

وی در خصوص علت جدا شدن از پدرش گفت: پدر من در خانه خیلی بداخلاق بود و دست بزن داشت و من را مورد کتک قرار می داد حتی دلیل اصلی طلاق پدر و مادرم هم بداخلاقی و بیکار بودن دائم پدرم بود. من که به سن قانونی رسیدم و تصمیم خود را برای جدایی اعلام کردم پدرم به علت نداشتن مکان مشخصی برای زندگی موافق بود و خود من را به منزل مادرم رساند اما دو هفته بعد از تصمیم خود پشیمان شد و به من گفت به پیشش برگردم اما من که سال اخر تحصیلی خود را می گذراندم به او گفتم بگذار با مادرم زندگی کنم و بتوانم درس خود را تمام کنم اما او همچنان پافشاری می کرد و حتی اقدام به ایجاد مزاحمت مقابل در خانه می کرد. من چند کلید پیش پدرم جا گذاشتم و او فکر می کرد کلید های منزل مادرم است چندین بار تلاش کرده بود که در خانه را باز کند که موفق نشده بود و در پارک نزدیکی منزل نشسته بود که با اطلاع رسانی همسایه ها و زنگ زدن ما به پلیس او بازرسی بدنی شد و دو چاقو از او کشف شد اما فردای روز دستگیری به علت مرتکب نشدن جرمی آزاد شد.

پسر مقتوله در خصوص ازدواج مجدد پدرش گفت: پدر من دو ازدواج دیگر بعد از مادرم داشت اما به علت بداخلاقی که همچنان با افراد منزل داشت هر دو همسر دیگرش از او طلاق گرفتند.

این پسر نوجوان که داغ از دست دادن مادر بر دلش سنگینی می کرد در خصوص دستگیری پدرش و حکم گفت: پدر من همچنان متواری است. من منتظرم که او دستگیر شود تا حکم قصاص برایش اجرا شود. من از خون مادرم نمیگذرم.

بازداشت قاتل همسرکش قبل از خودکشی

بررسی‌ها همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این شاخه از تحقیقات با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی گسترده مخفیگاه متهم را ردیابی کردند و سایه به سایه دنبال او بودند. شب گذشته سه‌شنبه دوم مردادماه، مرد جنایتکار هنگامی که در پاسداران قصد داشت با چاقو خودکشی کند، شناسایی شد و خیلی زود با دستور بازپرس محسن اختیاری از  شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران، توسط پلیس به دام افتاد.

متهم در جریان بازجویی‌ها صراحتاً به جرم قتل همسرش به‌خاطر اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

گفت‌وگو با متهم

چه شد که همسرت را به قتل رساندی؟

من در سال‌های 90 و 93 همسرم را طلاق داده بودم اما او اجازه نمی‌داد که فرزندانم را ببینم.

پس از جنایت چه‌کار کردی؟

روز بعد از جنایت راهی بهشت زهرا شدم تا مزار همسرم را ببینم.

بعد چه تصمیمی گرفتی؟

می‌خواستم با همان چاقویی که همسرم را به قتل رساندم به زندگی خود پایان دهم.

بعد چه شد؟

به محل پدری خود رفتم و در خیابان  قصد داشتم خودکشی کنم اما با اصرارهای مکرر مردم از این کار منصرف شدم.

چگونه دستگیر شدی؟

رهگذران که متوجه شده بودند چند روز قبل دست به جنایت زدم، با پلیس تماس گرفتند و بدین ترتیب بازداشت شدم.

پشیمانی؟

بله، نمی‌خواستم دستم به خون آلوده شود، کنترل خود را از دست دادم.

ارسال نظر