گزارش آگهی

دیوار چین از کجا تا کجاست؟

۱۴۰۳/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۸:۰۲
کد خبر: ۳۱۷۲۸۱
دیوار چین از کجا تا کجاست؟

از شهر ممنوعه تا دیوار چین، از رودخانه لی تا کاخ پوتالا، از کاخ تابستانی ایهایوین تا بودای بزرگ لشان، سفر چین یکی از پرماجراترین و دیدنی‌ترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

اگر تصمیم دارید از چین و دیوار زیبا و خیره‌کننده آن دیدن کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه به مقدمات سفر و دیدنی‌های جذابی مانند دیوار چین خواهیم پرداخت و نکاتی را به‌شما خواهیم گفت که برای این سفر نیاز دارید.

همه‌چیز درباره دیوار چین؛ محبوب‌ترین جاذبه توریستی این کشور

برای این سفر هیجان‌انگیز قبل از هرچیز به ویزای چین نیاز دارید. برای دانستن دلایل محبوبیت این بنا کافی است بدانید که این دیوار بزرگترین سنگر دفاعی جهان است. این دیوار درواقع چند دیوار دارد که در راستای هم هستند و درنهایت یک سازه 21 هزار کیلومتری را می‌سازند که از شمال چین تا جنوب کشور مغولستان را به‌هم وصل می‌کند. این سازه در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد و یکی از دیدنی‌ترین میراث کشور چین است.

این سازه بزرگ ۵ تا ۸ متر ارتفاع دارد و طراحی آن به‌گونه‌ای بوده است تا انسان نتواند به‌راحتی از آن عبور کند. از طرفی عرض دیوار چین هم چیزی در حدود ۴ تا ۵ متر است. حقایق جالبی برای این دیوار باشکوه وجود دارد که برخی از آن‌ها واقعا شنیدنی هستند. بد نیست اگر در این سفر به دیوار چین سر می‌زنید، برخی از این حقایق را هم بشنوید و بدانید. مثلا جالب است بدانید که دیوار چین از فضا دیده می‌شود. ملات این سازه آرد برنج بسیار چسباکی بوده و در ساخت آن از سم آرسنیک استفاده شده است.

دیوار چین نماد این کشور بوده و جلوه باشکوهی از معماری گذشتگان مردم این سرزمین را روایت می‌کند. اگر قصد سفر به این کشور را دارید، باید بدانید که هیچ سفری به چین بدون دیدن و قدم‌زدن در بخش‌های باقی‌مانده از دیوار چین کامل نمی‌شود. بنابراین خودتان را برای این سازه خیره‌کننده و مناظر بی‌نظیر اطراف آن آماده کنید.

آیا سفر به چین ویزا می‌خواهد؟

چین یکی از پراهمیت‌ترین و پربازدیدترین کشورهای جهان است. برای ورود به این کشور با توجه به اهدافی که از سفرتان دارید باید یکی از انواع ویزای این کشور را دریافت کنید. حالا اگر برای شما سوال است که چطور ویزای چین را بگیرید، با ما همراه باشید. ویزای توریستی این کشور از نوع ویزای تایپ L است. این ویزا اعتبار محدود و کوتاه‌‌مدتی دارد و با داشتن آن فقط می‌توانید برای مدت کوتاهی از چین بازدید کنید.

برای دریافت ویزای توریستی چین، ابتدا باید مدارک مورد نیاز را طبق لیست مدارک اعلام‌شده از سوی سفارت این کشور تهیه کرده و درصورت نیاز، ترجمه کنید. این مدارک ممکن است برای انواع مختلف ویزا تفاوت داشته باشند. پس‌از اینکه مدارک را جمع‌آوری کردید و به سفارت چین تحویل دادید، باید هزینه بررسی مدارک و صدور ویزا را پرداخت کنید. سپس باید منتظر وقت مصاحبه سفارت و جواب نهایی ویزا باشید. بد نیست بدانید که بهترین و ساده‌ترین روش‌ دریافت ویزای چین، تحویل مدارک به آژانس‌های مسافرتی معتبر و درخواست ویزا از این طریق است.

دیوار چین از کجا تا کجاست؟

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای چین

یکی از مهم‌ترین مراحل دریافت ویزای توریستی چین، کامل‌بودن مدارک متقاضی است. باید بدانید که یکی از پرتکرارترین دلایل ریجکت‌شدن درخواست ویزای چین، نقص مدارک یا اشتباهاتی است که در تحویل مدارک انجام می‌شود. پس خیلی مهم است که قبل از درخواست ویزا، مدارک را با دقت جمع‌آوری کنید. در ادامه می‌توانید، برخی از مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای این کشور را مشاهده کنید.

  • پاسپورت متقاضی با حداقل ۶ ماه اعتبار

  • عکس پاسپورتی متقاضی با ابعاد 4*6 که حتما در سال جاری گرفته شده باشد

  • فرم تکمیل‌شده درخواست ویزا

  • مدارک مربوط به تمکن مالی متقاضی

  • بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما

  • واچر هتل

  • بیمه مسافرتی به مبلغ مورد تایید برای دولت چین

برای اینکه از کامل‌بودن مدارک مورد نیاز مطمئن باشید، می‌توانید لیست مدارک را با آژانس مسافرتی که انتخاب می‌کنید هم چک کنید تا اشتباهی صورت نگیرد. همچنین برای اینکه مدارکی مانند واچر هتل و بیمه مسافرتی شما حتما مورد قبول سفارت قرار بگیرد، بهتر است آن‌ها را از یک آژانس مسافرتی معتبر خریداری کنید. اعتبار ویزای توریستی و بازدید غیر تجاری این کشور بر طبق آخرین اطلاعات 3 ماه و این ویزا به‌صورت یک‌بار ورود است.

دیوار چین از کجا تا کجاست؟

گشت‌و‌گذار در دیوار شگفت‌انگیز چین با فلای تودی

برای اطمینان از موفقیت‌آمیزبودن مراحل دریافت ویزا، تهیه مدارک، گرفتن واچر معتبر هتل و رزرو بلیط رفت‌و‌برگشت هواپیما با بهترین پروازها از بهترین خطوط هوایی و ارزان‌ترین سفر به این کشور روی فلای تودی حساب کنید. برای برنامه‌ریزی‌های این سفر خاطره‌انگیز و انجام کلیه امور مسافرتی مورد نیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن همین‌حالا وارد وب‌سایت فلای تودی شوید و درخواست ویزا را پرکرده و برای تیم مجرب و تخصصی ویزای این آژانس معتبر ارسال کنید.

همچنین با جست‌و‌جوی چین از کلیه خدمات درجه‌یک فلای تودی برای سفر چین مطلع شوید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن نمایندگان آژانس با شما تماس گرفته و ضمن مشاوره، اطلاعات لازم را به‌شما خواهند داد. همچنین برای شروع مراحل درخواست ویزا می‌توانید مدارکتان را به کارشناس مربوطه ارسال کرده و منتظر خبرهای بعدی کارشناس برای انگشت‌نگاری یا مصاحبه و تحویل ویزا بمانید. لازم نیست نگران چیزی باشید، فلای تودی در تمام مراحل در کنار شماست و بهترین خدمات سفر را با قیمت‌های باورنکردنی و رقابتی برای شما فراهم می‌کند.

پس بدون تعلل به وب‌سایت تخصصی این تیم معتبر سر بزنید، چمدان‌ها را ببندید و برای یک سفر بی‌نظیر به کشور عجایب در کنار عزیزانتان آماده باشید.

ارسال نظر