ماجرای اقدام خرابکارانه در راه آهن فرانسه پیش از افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ چه بود؟

۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۰:۰۲
کد خبر: ۳۱۷۳۷۱
ماجرای اقدام خرابکارانه در راه آهن فرانسه پیش از افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ چه بود؟

شرکت بهره‌برداری راه‌آهن فرانسه گزارش داد که شبکه حمل و نقل ریلی این کشور هدف اقدامات خرابکارانه قرار گرفته است.

شرکت بهره‌برداری فرانسه از اختلال در سیستم حمل و نقل ریلی این کشور تنها چند ساعت پیش از آغاز مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از المیادین، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن فرانسه گزارش داد که شبکه حمل و نقل ریلی این کشور هدف اقدامات خرابکارانه قرار گرفته است.
بر اساس اعلام این شرکت، اختلال در سیستم حمل و نقل ریلی فرانسه در حالی رخ می‌دهد که تنها چند ساعت به آغاز مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس باقی مانده است.

شرکت بهره‌برداری راه‌آهن فرانسه تاکید کرد که این اقدامات خرابکارانه دست‌کم در حمل و نقل ریلی این کشور طی تعطیلات پایان هفته اختلالاتی را به وجود خواهد آورد.
همچنین این شرکت تاکید کرد که مسیر برخی قطارها را به خطوط سنتی و قدیمی انتقال داده است، اما ناچار شده تعداد زیادی از خطوط را تعطیل کند.

شرکت بهره‌برداری راه‌آهن فرانسه تاکید کرد که کابل‌های راه‌اندازی خطوط قطارهای پرسرعت در اقدامی هماهنگ از سوی خرابکاران آتش گرفته است.

علاوه بر این شرکت بهره‌برداری راه‌آهن فرانسه تاکید کرد که توقف حرکت قطارهای سریع‌السیر روی سفر ۸۰۰ هزار مسافر اثر خواهد گذاشت.

«پاتریس ورگریت» وزیر راه و ترابری فرانسه نیز در رابطه با اختلال در خطوط ریلی این کشور گفت: اقدامات خرابکارانه و عامدانه‌ای علیه خطوط ریلی قطارهای پر سرعت صورت گرفته است.

وی افزود: قطارهای عادی را مجدداً راه‌اندازی خواهیم کرد و ناچاریم تعداد زیادی از سفرها را لغو کنیم. تعمیر خطوط قطارهای پر سرعت به طول خواهد انجامید.

ارسال نظر