انجام پروژه‌هاي آسفالت نيمه‌كاره در برخي خيابان‌هاي تهران

۱۴۰۳/۰۵/۰۹ - ۰۱:۲۴:۵۸
کد خبر: ۳۱۷۶۳۹

برخي پيمانكاران شهرداري تهران در برخي از معابر اقدام به توزيع نامناسب و ناقص آسفالت كرده‌اند به‌طوري كه آسفالت به صورت نيمه كاره در برخي مناطق توزيع و انجام شده است.

برخي پيمانكاران شهرداري تهران در برخي از معابر اقدام به توزيع نامناسب و ناقص آسفالت كرده‌اند به‌طوري كه آسفالت به صورت نيمه كاره در برخي مناطق توزيع و انجام شده است. به گزارش تسنيم، توزيع آسفالت در اين دوره از مديريت شهري موضوعي بوده است كه بارها از سوي مسوولان شهري به عنوان يك دستاورد بزرگ ياد شده و بنابر اعلام مسوولان شهري در سال 402 بيش از يك ميليون و 500 هزار تن آسفالت در سطح معابر اعم از خيابان‌ها و بزرگراه‌ها توزيع شده است. در همين ارتباط نيز شهرداري تهران در دوره جديد اقدام به راه‌اندازي كارخانجات جديد توليد آسفالت كرده است و در حال حاضر نيز به گفته مسوولان شهري، اكيپ‌هاي توزيع آسفالت در سطح معابر و بزرگراه‌ها فعال هستند.
اما برخي پيمانكاران شهرداري تهران در برخي از معابر اقدام به توزيع نامناسب و ناقص آسفالت كرده‌اند به‌طوري كه آسفالت به صورت نيمه كاره در برخي مناطق توزيع و انجام شده است. برخي از معابر، خيابان‌ها و كوچه‌هاي منطقه 13 حوالي خيابان صفا، منطقه 15 حوالي خيابان شهرزاد، رضاخاني و... آسفالت به صورت نيمه‌كاره توزيع و رها شده است. متاسفانه در برخي موارد شاهديم كه تنها پس از چند روز از توزيع و انجام روكش آسفالت در معابر، دستگاه‌هاي ديگر از جمله شركت‌هاي خدماتي اقدام به كندن همان آسفالت مي‌كنند و هيچ هماهنگي بين شهرداري تهران و اين دستگاه‌ها وجود ندارد كه عملا باعث اتلاف هنگفت اعتبارات شهر از اين طريق مي‌شود. پيگيري‌هاي تسنيم حكايت از آن دارد كه در برخي موارد، نظارتي از سوي شهرداري تهران بر روند فعاليت پيمانكاران وجود ندارد.

ارسال نظر