عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي:

وزير پيشنهادي راه و شهرسازي برنامه داشته باشد

۱۴۰۳/۰۵/۱۰ - ۰۰:۵۵:۴۱
کد خبر: ۳۱۷۷۳۲

عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: انتظار است فردي به عنوان وزير راه و شهرسازي به مجلس معرفي شود كه توان مديريتي لازم براي اجراي مسووليت‌هاي سنگين وزارت راه و شهرسازي را داشته باشد.

عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: انتظار است فردي به عنوان وزير راه و شهرسازي به مجلس معرفي شود كه توان مديريتي لازم براي اجراي مسووليت‌هاي سنگين وزارت راه و شهرسازي را داشته باشد. عباس صوفي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره ويژگي‌هاي كابينه دولت چهاردهم، بيان كرد: رهبر معظم انقلاب شاخص‌هايي كه در انتخاب اعضاي كابينه بايد مورد توجه قرار بگيرد را به درستي تبيين كردند. پاكدستي، باتجربه بودن، پركار بودن، نگاه خدمت فارغ از نگاه‌هاي جناحي از جمله معيارهايي است كه بايد در راي اعتماد به وزراي كابينه مورد توجه قرار بگيرد. كابينه‌اي بايد تشكيل شود كه دغدغه مند مردم باشد. اعضاي كابينه بايد درك درستي نسبت به شرايط كشور داشته و بر اساس آنچه به صلاح مردم است گام بردارند. وي اظهار كرد: آقاي پزشكيان قول دادند با نگاه خدمت و بدون در نظر گرفتن مصالح جناحي كابينه‌اي را به مجلس معرفي كنند كه صرفا به دنبال تلاش براي حل مشكلات مردم باشند.

اين عضو كميسيون عمران مجلس گفت: يكي از مهم‌ترين، بزرگ‌ترين و حساس‌ترين وزارتخانه‌هاي دولت، وزارت راه و شهرسازي است كه دو وزارتخانه راه و ترابري و مسكن و شهرسازي در اين وزارتخانه تجميع شده است بنابراين وزير پيشنهادي راه و شهرسازي بايد توان مديريت اين وزارتخانه بزرگ را داشته باشد.
نماينده مردم همدان در مجلس تصريح كرد: دولت دو اولويت مهم دارد؛ يكي بحث معيشت مردم و ديگري بحث مسكن مردم است. وزير راه و شهرسازي مسووليت سنگيني در حوزه تامين مسكن ارزان براي تمام اقشار جامعه دارد.