حقوق مديران شهرداري در سامانه شفافيت بارگذاري شود

۱۴۰۳/۰۵/۱۰ - ۰۰:۵۶:۰۴
کد خبر: ۳۱۷۷۳۳

رييس كميته شفاف‌سازي شوراي شهر تهران گفت: حقوق و مزاياي مديران شهري بايد در سامانه شفافيت بارگذاري شود. احمد صادقي، رييس كميته شفافيت شوراي شهر تهران در جريان جلسه ديروز اين شورا با تاكيد بر ضرورت اميدبخشي در جامعه با همدلي و همزباني مديران تصريح كرد: تمام همسنگران با سعه‌صدر تصميم گرفتند تمام تلاش خود را براي ادامه خدمت تا پايان اين دوره داشته باشند و پروژه‌ها را به سرانجام برسانند.

رييس كميته شفاف‌سازي شوراي شهر تهران گفت: حقوق و مزاياي مديران شهري بايد در سامانه شفافيت بارگذاري شود. احمد صادقي، رييس كميته شفافيت شوراي شهر تهران در جريان جلسه ديروز اين شورا با تاكيد بر ضرورت اميدبخشي در جامعه با همدلي و همزباني مديران تصريح كرد: تمام همسنگران با سعه‌صدر تصميم گرفتند تمام تلاش خود را براي ادامه خدمت تا پايان اين دوره داشته باشند و پروژه‌ها را به سرانجام برسانند. وي با اشاره به راه‌اندازي ستاد ارتقاي سلامت اداري از سوي شهرداري تهران گفت: پس از 6 سال در سامانه شفافيت اين ستاد راه‌اندازي شد و درحال حاضر اطلاعات يك هزار و 648 ملك در سامانه شفافيت بارگذاري شده اگرچه اين اطلاعات كامل نيست.

رييس كميته شفافيت شوراي شهر تهران تصريح كرد: موضوع ديگري كه بايد در سامانه شفافيت بارگذاري شود برمي‌گردد به حقوق و مزاياي مديران كه انتظار داريم شهردار تهران اين موضوع را پيگيري و در سامانه شفافيت بارگذاري شود. صادقي ادامه داد: بخشي از معوقات ترميم حقوق كاركنان در گيرودار انتخابات واريز شد اما مابقي آن همچنان باقي مانده است و مشكلات سيستمي دارد و لذا از معاون منابع انساني درخواست داريم شخصاً موضوع را پيگيري كند و سازمان فاوا نيز در اين زمينه همكاري لازم را انجام بدهد. حبيب كاشاني؛ خزانه‌دار شوراي شهر تهران نيز در جلسه ديروز اين شورا به دوگانگي ساعت كاري پرسنل شهرداري تهران و كاركنان دولت انتقاد كرد و گفت: موضوع مشكلاتي را براي زندگي برخي از افراد به وجود آورده است و در واقع دولت براساس كار كارشناسي زمان كار را 6 تا 10 صبح اعلام مي‌كند كه شهرداري اين زمان را 8 تا 12 ظهر اعلام كرده است. وي تصريح كرد: اين روش خوبي نيست و ما تافته جدابافته نيستيم، اگر كار كارشناسي دولت درست است آن را عمل كنيم و اگر كار كارشناسي شهرداري درست است آن را به دولت بدهيم و در واقع از اين دوگانگي دربياييم. خزانه‌دار شوراي شهر تهران ادامه داد: در مهرماه سال 1401 دولت اعلام كرد كه بايد معوقات ترميم حقوق پرداخت شود و سرانجام در زمان انتخابات رياست‌جمهوري بخشي از آن پرداخت شد و در آن زمان خانواده‌ها شايد مي‌توانستند دو قلم كالا براي جهيزيه فرزندان خود بگيرند و بايد اين رقم به موقع پرداخت مي‌شد تا كاركنان شهرداري بتوانند استفاده لازم را از آن ببرند.

ارسال نظر