جزييات تازه از معرفي دو مسوول ارشد صمت به دادگستري

۱۴۰۳/۰۵/۱۱ - ۰۱:۳۷:۲۴
کد خبر: ۳۱۷۸۳۶

وزير اقتصاد با اشاره به ماجراي معرفي دو مسوول ارشد وزارت صمت به دادگستري اعلام كرد در جلسه‌اي با وزير صمت، اين موضوع بررسي و مقرر شد بدون اينكه نيازي به ورود قوه قضاييه باشد، خود وزارت صمت اين موضوع را حل و فصل كند

وزير اقتصاد با اشاره به ماجراي معرفي دو مسوول ارشد وزارت صمت به دادگستري اعلام كرد در جلسه‌اي با وزير صمت، اين موضوع بررسي و مقرر شد بدون اينكه نيازي به ورود قوه قضاييه باشد، خود وزارت صمت اين موضوع را حل و فصل كند. به تازگي رييس مركز بهبود محيط كسب و كار وزارت اقتصاد دو نفر از مقامات ارشد وزارت صمت (دستيار وزير و رييس سازمان توسعه تجارت) را به عنوان متخلف در حوزه بخشنامه‌هاي تجاري به دادگستري تهران معرفي كرده است.

در همين راستا سيد احسان خاندوزي در گفت‌وگو با تسنيم، با اشاره به بررسي اين موضوع به همراه وزير صمت در جلسه‌اي مشترك، گفت: در جلسه‌اي با وزير صمت اين موضوع بررسي شد و قرار شد بدون اينكه نيازي به ورود قوه قضاييه باشد، خود وزارت صمت اين موضوع را حل و فصل كند. خاندوزي افزود: بعد از رسانه‌اي شدن نامه آقاي سياح، وزير صمت به صراحت اعلام كرد كه اين موضوع توسط وزارت صمت با فوريت بررسي مي‌شود. بر اين اساس مقرر شد اين موضوع به صورت فوري از جانب وزير صمت و بدون نياز به ورود قوه قضاييه بررسي و رسيدگي شود. وزير اقتصاد خاطرنشان كرد: ما نيز اين موضوع را به دبير شوراي هيات مقررات زدايي منعكس كرده‌ايم و هيات مقررات زدايي اين موضوع را از طريق دستگاه قضا پيگيري نمي‌كند.

ارسال نظر