اشتراك گذاري دانش فعالان صنعت پتروشيمي در پانزدهمين همايش IPF

۱۴۰۳/۰۵/۱۳ - ۰۰:۳۶:۱۰
کد خبر: ۳۱۷۹۰۱

دبير اجرايي همايش بين المللي صنعت پتروشيمي ايران اظهار كرد: در پانزدهمين همايش IPF دانش و تجربه جمع كثيري از فعالان، پيشكسوتان و تأثيرگذاران صنعت پتروشيمي، به اشتراك و تبادل نظر گذاشته مي‌شود.

دبير اجرايي همايش بين المللي صنعت پتروشيمي ايران اظهار كرد: در پانزدهمين همايش IPF دانش و تجربه جمع كثيري از فعالان، پيشكسوتان و تأثيرگذاران صنعت پتروشيمي، به اشتراك و تبادل نظر گذاشته مي‌شود.

فريد دوستي با بيان اينكه اميدواريم همايش IPF در روند توسعه صنعت پتروشيمي ايران جريان ساز باشد، افزود: براي اينكه بتوانيم زمينه مناسب را در همايش پيش رو فراهم كنيم و فضايي باشد براي آنكه از تمام علوم، داشته‌ها و دانش صنعت استفاده كنيم، تمامي فعالان اين صنعت را به صورت بين المللي دعوت كرديم تا آنچه دارند را در اين همايش به اشتراك بگذارند.

وي با بيان اينكه به اشتراك گذاري دانش و داشته‌هاي علمي فعالان اين صنعت موجب بازارسازي، بازاريابي، توسعه و ايجاد تنوع جديد در صنعت پتروشيمي خواهد شد، گفت: جريان‌سازي با توسعه دانش محور از اهداف اصلي برگزاري همايش امسال است.

وي ادامه داد: در همايش پانزدهم فضايي را فراهم كرديم تا دانشمندان، دانشجويان و فعالان عرصه صنعت پتروشيمي، صنايع شيميايي و پتروپالايشگاه‌ها در اين همايش حضور داشته باشند و باز هم از همه فعالان و علاقه‌مندان به صنعت پتروشيمي دعوت مي‌كنيم كه در روزهاي چهاردهم و پانزدهم مردادماه، در همايش بين المللي صنعت پتروشيمي ايران حضور به هم رسانند.

دبير اجرايي همايش بين‌المللي صنعت پتروشيمي ايران اذعان داشت: آن‌چيزي كه براي ما اهميت دارد اين است كه اين رويداد، آوردگاهي است كه فعالان موثر اين صنعت، از كوچك‌ترين واحد توليدي تا بزرگ‌ترين تصميم‌گيران و تصميم‌سازان اين صنعت، در كنار هم قرار مي‌گيرند و داشته‌هاي خود و نقطه نظرات‌شان را به اشتراك مي‌گذارند كه بدون شك اين كار موجب پيشرفت كشور خواهد شد.

وي افزود: برگزاري چنين همايشي اين فرصت را در اختيار همگان در صنعت پتروشيمي قرار مي‌دهد كه با تجميع نظرات كارشناسي و دانش و تجارب، صنعت پتروشيمي در اعتلاي ملي و توسعه اقتصادي كشور نقطه‌زني دقيق و فاخري داشته باشد.

دوستي با بيان اينكه هدف غايي صنعت پتروشيمي ايران تكميل زنجيره ارزش و توليد ثروت براي كشور است، گفت: صنعت پتروشيمي با تكميل زنجيره ارزش مي‌تواند احياگر اقتصاد كشور باشد.

پانزدهمين همايش بين‌المللي صنعت پتروشيمي ايران (IPF) به ميزباني شركت ملي صنايع پتروشيمي با محور «فناوري پاك» ۱۴ و ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ در سالن همايش‌هاي صداوسيما برگزار مي‌شود.

ارسال نظر