جمیله علم الهدی عضو هیات امنای سازمان ملی سنجش شد

۱۴۰۳/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۸۰۴۹
جمیله علم الهدی عضو هیات امنای سازمان ملی سنجش شد

۸ عضو هیات امنای سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به تازگی و در حکمی که به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شده معرفی شدند.

در ماده واحده اصلاح ماده ۱۱ اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور و انتخاب اعضای حقیقی هیات امنای این سازمان که در پایگاه اطلاع رسانی قوانین و مقررات کشور منتشر شده، حکم محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ۸ عضو حقیقی سازمان ملی سنجش در ۷ مردادماه ۱۴۰۳ درج شده است.

به گزارش مهر، در این حکم خطاب به سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و دانشگاه‌های صنعتی شریف و علوم پزشکی شهیدبهشتی آمده است:

«ماده واحده اصلاح ماده ۱۱ اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور و انتخاب اعضای حقیقی هیأت امنای این سازمان که در جلسه ۹۰۲ مورخ ۱۴۰۳٫۰۵٫۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است؛ به شرح بند‌های ذیل برای اجرا، ابلاغ می‌شود.

ماده واحده - ماده ۱۱ اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مصوب جلسه ۸۹۷ مورخ ١۴٠٢٫۱۲٫۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به شرح بند یک ذیل اصلاح و اعضای حقیقی هیأت امناء این سازمان به شرح بند‌های ٢ تا ۴ ذیل انتخاب می‌شوند:

ماده ۱۱ اساسنامه سازمان بدین شرح اصلاح می‌شود:

ماده ۱۱ رئیس سازمان به عنوان بالاترین مقام سازمان و معاون رئیس جمهور است.

به موجب بند ۱۱ ماده ۶ اساسنامه «سعیدرضا عاملی» و «منصور کبگانیان» به عنوان اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی برای عضویت در هیأت امناء سازمان به مدت ۴ سال انتخاب می‌شوند.

به موجب بند ۱۳ ماده ۶ اساسنامه رؤسای دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی برای عضویت در هیأت امناء سازمان به مدت ۴ سال انتخاب می‌شوند.

به موجب بند ۱۴ ماده ۶ اساسنامه «رجبعلی برزویی»، «ابراهیم سوزنچی»، «رضامراد صحرایی» و «جمیله علم الهدی» به عنوان اعضای متخصص و صاحبنظر در حوزه سنجش و ارزشیابی آموزشی برای عضویت در هیأت امناء سازمان به مدت ۴ سال انتخاب می‌شوند.»

ارسال نظر