نيروهاي نظامي ما درس تاريخي به تروريسم خواهند داد

۱۴۰۳/۰۵/۱۵ - ۰۱:۰۷:۰۶
کد خبر: ۳۱۸۰۷۱

رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس شوراي اسلامي خواستار واكنشي بازدارنده با حفظ منافع ملي براي خون‌خواهي در شأن مهمان عزيزمان شهيد اسماعيل هنيه  است.

رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس شوراي اسلامي خواستار واكنشي بازدارنده با حفظ منافع ملي براي خون‌خواهي در شأن مهمان عزيزمان شهيد اسماعيل هنيه  است.

محمدباقر قاليباف در آغاز جلسه علني مجلس شوراي اسلامي و در نطق پيش از دستور خود بيان كرد: طعم شيرين پيروزي مردم سالاري ديني كه در مراسم تحليف رييس‌جمهور متبلور شد با شهادت فرماندهان عملياتي و سياسي محور مقاومت به تلخي گراييد مخصوصا يكي از شهيدان يعني شهيد اسماعيل هنيه كه مهمان عزيز ما بود. اين شهيد در خانه ما به شهادت رسيد و بدون ترديد با پاسخ كوبنده و هوشمندانه جمهوري اسلامي كام ملت ايران و نيروهاي مقاومت و آزادي‌خواهان جهان شيرين مي‌شود.
وي ادامه داد: اين رژيم و كشور حامي آن يعني امريكا از اقدام خود پشيمان شده و مجبور مي‌شود نظام محاسباتي خود را اصلاح كند تا ديگر دچار چنين اشتباهي نشود. هرگز نبايد فراموش كنيم بعد از عمليات توفان‌الاقصي عناصر اصلي رژيم صهيونيستي از هم فروپاشيد و آغازي بر پايان اين رژيم منحوس كليد خورد.

قاليباف اظهار كرد: با توجه به شكست كامل رژيم صهيونيستي در رسيدن به اهداف خود اين غده سرطاني در آستانه نابودي است و با ترورهاي منفعلانه مي‌خواهد خود را پيروز جلوه دهد اما بايد بداند كه اين عمليات نتيجه‌اي جز شكست قطعي براي اين رژيم نخواهد داشت.

رييس مجلس گفت: مجلس شوراي اسلامي خواستار واكنشي بازدارنده با حفظ منافع ملي براي خون‌خواهي در شأن اين مهمان عزيز است و از هرگونه تصميم‌گيري در خصوص زمان و چگونگي پاسخ به اين تعرض حمايت كامل مي‌كند. ايران اسلامي پس از انقلاب اسلامي روزي نبوده و ان‌شاءالله نخواهد بود كه تعرض به مرزهاي خود را بي‌پاسخ بگذارد. نيروهاي مقتدر نظامي ما با توكل بر خداوند و پشتوانه مردمي درسي تاريخي به دشمن تروريسم و حامي اصلي آن يعني امريكا خواهند داد.
رييس مجلس شوراي اسلامي در ادامه تصريح كرد: فرارسيدن روز حقوق بشر اسلامي را تبريك مي‌گويم. امروز فلسطين نمادي براي همه ما است برخي از سياستمداران غربي كه مدعي حقوق بشر هستند در كنار كشتار كودكان فلسطين و نسل‌كشي در غزه و سركوب مردم بي‌گناه در برابر جنايتكار تاريخ معاصر ايستاده و آن را تشويق مي‌كند ملت‌هاي جهان بايد دست به دست هم دهند تا با دفاع از مردم مظلوم فلسطين در برابر دولتمردان غربي كه با هم يكپارچه شدند بايستند.
قاليباف گفت: فرارسيدن سالروز صدور فرمان مشروعيت را گرامي‌ مي‌داريم. اين روز، روز تاريخي براي ملت ايران بوده و آغاز مردم سالاري در كشور ما است كه با پيروزي انقلاب اسلامي به نتيجه نهايي رسيد.