رييس‌جمهور ونزوئلا اعلام كرد ديگر از واتس‌اپ استفاده نمي‌كند

۱۴۰۳/۰۵/۱۷ - ۰۱:۲۰:۱۲
کد خبر: ۳۱۸۲۹۱

نيكلاس مادورو، رييس‌جمهوري ونزوئلا اعلام كرد ديگر از پيام‌رسان واتس اپ استفاده نمي‌كند و به جاي آن تلگرام و وي چت را به كار مي‌گيرد.

نيكلاس مادورو، رييس‌جمهوري ونزوئلا اعلام كرد ديگر از پيام‌رسان واتس اپ استفاده نمي‌كند و به جاي آن تلگرام و وي چت را به كار مي‌گيرد. به گزارش مهر به نقل از تاس، مادورو در جمع تظاهرات طرفدارانش كه در خيابان‌ها حضور داشتند گفت: من ديگر از واتس‌اپ قطع استفاده نمي‌كنم، چرا كه از واتس‌اپ براي تهديد ونزوئلا استفاده مي‌شود. بنابراين واتس‌اپ را براي هميشه از گوشي خود حذف مي‌كنم و كم كم مخاطبينم را به تلگرام و وي چت منتقل مي‌كنم. او در ادامه سخنرانيش گفت: اين كار بايد انجام شود.

واتس‌اپ از ونزوئلا بيرون برو! زيرا اين پيام رسان جايي است كه مجرمان جوانان را تهديد مي‌كنند. اين افراد ترسو از موبايل‌ها در كلمبيا، ميامي، پرو و شيلي پشت اين پيام رسان مخفي مي‌شوند. اما من به فاشيست‌هاي ترسو مي‌گويم: شما پنهان مي‌شويد اما جوانان وطن پرست و انقلابي در خيابان‌ها هستند و ما هيچ‌وقت مخفي نمي‌شويم. واتس اپ به جهنم برو! رييس‌جمهوري ونزوئلا از شهروندانش خواست كه «داوطلبانه، تدريجي و ريشه‌اي» اپليكيشن متعلق به اين شركت امريكايي متا را رها كنند.» پيش از اين مادورو تيك تاك و اينستاگرام را به شعله ور كردن نفرت در ونزوئلا متهم كرده بود. او اشاره كرده بود تيك تاك ويدئوهايي را پخش مي‌كند كه مردم را به خشونت عليه حاميان دولت فعلي تشويف مي‌كنند. به محض پايان سخنراني مادورو، وزارت اطلاع‌رساني اين كشور گروه واتس‌اپ براي خبرنگاران خارجي را از اين اپليكيشن به اپليكيشن تلگرام منتقل كرد. 

ارسال نظر