جزئيات سقوط كارمند شهرداري تهران از آسانسور

۱۴۰۳/۰۵/۱۸ - ۰۰:۱۲:۵۵
کد خبر: ۳۱۸۳۷۱

سخنگوي شوراي اسلامي شهر تهران جزئيات حادثه سقوط يكي از كاركنان شهرداري منطقه ۱۸ از آسانسور و جان باختن وي را تشريح كرد. به گزارش تسنيم، عليرضا نادعلي در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه سقوط يكي از كاركنان شهرداري منطقه 18 تهران از آسانسور اظهار كرد: باعث تأسف است اتفاقي كه براي يكي از همكاران ما در شهرداري افتاده و قطعاً براي ما ناراحت‌كننده است و ايشان را يكي از اعضاي خانواده خود مي‌دانيم.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر تهران جزئيات حادثه سقوط يكي از كاركنان شهرداري منطقه ۱۸ از آسانسور و جان باختن وي را تشريح كرد. به گزارش تسنيم، عليرضا نادعلي در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه سقوط يكي از كاركنان شهرداري منطقه 18 تهران از آسانسور اظهار كرد: باعث تأسف است اتفاقي كه براي يكي از همكاران ما در شهرداري افتاده و قطعاً براي ما ناراحت‌كننده است و ايشان را يكي از اعضاي خانواده خود مي‌دانيم. وي ادامه داد: دوستان در شهرداري منطقه 18 در رابطه با استاندارد و ايمني آسانسور در جلسات بعدي شوراي شهر تهران توضيحات خود را ارايه خواهند داد. نادعلي با بيان اينكه بنده گزارش اين حادثه را دريافت كرده‌ام، يادآور شد: اين اتفاق يك حادثه غيرمترقبه بود كه همانطور كه گفتيم گزارش آن ارايه خواهد شد. وي در پاسخ به اينكه مباحث مطرح شده در مورد درگيري معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 18 با كارمند فقيد پيش از حادثه صحت دارد يا خير؟، گفت: ما بايد به عنوان ناظر گزارش كامل دريافت كنيم كه بر اساس گزارشات دو نكته وجود دارد. بر اساس آنچه ما پرسيديم تاكنون معاون اجتماعي و فرهنگي با آن خانم ديدار نداشته است.

سخنگوي شوراي شهر تهران با اعلام اينكه روز حادثه معاون در محل حضور نداشته كه درگيري شكل بگيرد، افزود: يكي از همكاران ما در شورا عنوان كرد كه معاون اجتماعي فرهنگي شهرداري منطقه 18 سابقه فعاليت نداشته و در اين دوره به كار گرفته شده است اما اين مدير، قائم‌مقام معاونت اجتماعي شهرداري منطقه 9 و معاون ستاد سمن‌ها در دوره چهارم بوده و چهار سال در شهرداري مشغول به كار بوده كه در دوره پنجم ايشان را از كار بركنار كردند و در دوره ششم مجدداً بازگشته است. نادعلي تصريح كرد: مواردي كه اعلام شد اطلاعاتي است كه بنده در ساعات پس از حادثه دريافت كردم و به نظر مي‌رسد حق معاون اجتماعي منطقه ضايع شد. اگر گزارش كامل شهردار منطقه 18 را بشنويم همه‌چيز مشخص خواهد شد. بنده هم با رييس شورا و هم با شهردار منطقه براي بررسي مباحث فني در صحن شورا هماهنگي‌هاي لازم را انجام داده‌ام. عضو شوراي اسلامي شهر تهران تصريح كرد: كساني كه در آن ساختمان حضور دارند به عنوان بهره‌بردار از آن استفاده مي‌كنند و كسي كه بايد در خصوص ايمني ساختمان صحبت كند، شهردار منطقه است. وي، سقوط كارمند شهرداري تهران از آسانسور به دليل هل دادن توسط معاون اجتماعي و فرهنگي را شايعه و كذب دانست و گفت: بر اساس آنچه از چند نفر تحقيق كردم، ايشان در ساختمان حضور نداشته است.
براساس اين گزارش، گلرخ كاظم‌پور، كارمند معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 18 روز دوشنبه 15 مردادماه بر اثر سقوط از آسانسور ساختمان اين معاونت جان خود را از دست داد.