دستگيري جاعل حرفه‌اي اسكناس در مركز تهران

۱۴۰۳/۰۵/۱۸ - ۰۰:۴۳:۳۷
کد خبر: ۳۱۸۳۹۲
دستگيري جاعل حرفه‌اي اسكناس در مركز تهران

رييس پليس پيشگيري تهران بزرگ از دستگيري يك جاعل حرفه‌اي اسكناس در مركز تهران خبر داد. سرهنگ علي قاسم پور در تشريح جزئيات اين خبر گفت: تيم عمليات كلانتري ۱۱۰ شهدا با رصدهاي اطلاعاتي فردي را به جعل اسكناس و اسناد پرداخته بود، مورد شناسايي قرار دادند.

رييس پليس پيشگيري تهران بزرگ از دستگيري يك جاعل حرفه‌اي اسكناس در مركز تهران خبر داد. سرهنگ علي قاسم پور در تشريح جزئيات اين خبر گفت: تيم عمليات كلانتري ۱۱۰ شهدا با رصدهاي اطلاعاتي فردي را به جعل اسكناس و اسناد پرداخته بود، مورد شناسايي قرار دادند. او با بيان اينكه در تحقيقات و پي‌جويي‌ها مشخص شد كه متهم سابقه‌دار بوده و به دفعات مختلف دستگير شده است، افزود: در ادامه بررسي‌هاي پليسي مشخص شد كه متهم با استفاده از سايت‌هاي آگهي اينترنتي اقدام به فروش اسكناس‌هاي جعلي كرده است. رييس پليس پيشگيري تهران بزرگ با بيان اينكه هويت و مخفيگاه متهم شناسايي و مراقبت‌هاي ويژه پليسي براي دستگيري اين فرد آغاز شد، گفت: همچنين هماهنگي با دستگاه قضايي انجام و مجوزهاي لازم دريافت شد و سرانجام متهم در حالي كه قصد داشت اسكناس‌هاي جعلي را به يكي از مشتريان خود بفروشد، دستگير و به مقر انتظامي منتقل شد.

رييس پليس پيشگيري تهران بزرگ همچنين گفت: در ادامه تحقيقات، از متهم مبلغ ۲۷۰ ميليون ريال اسكناس جعلي در قالب تراول يك ميليون ريالي و پانصد هزار ريالي و مدارك جعلي ديگر كشف و ضبط شد.

قاسم پور با اشاره به انجام بازجويي از متهم در مقر انتظامي، گفت: در جريان بازجويي‌ها مشخص شد كه اين فرد در بعضي موارد در قبال خريد اجناس هم اسكناس‌هاي تقلبي پرداخت كرده بود. متهم پس از اعتراف به جرم خود به همراه پرونده متشكله و براي براي ادامه تحقيقات صادره از سوي مرجع قضايي به پليس آگاهي پايتخت تحويل داده شد.

ارسال نظر